Opbouwende kritiek betreffende de moderators - Deel 2.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 5 dec 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gezien het eerdere topic beetje uit de hand is gelopen beginnen we nu met deel 2.

Gelieve hier al je problemen/vragen rondom moderator-actie's te plaatsen. Uiteraard op een ordentelijke manier zonder gebruik te maken van scheldwoorden, =( smilie's of veelvuldig HOOFDLETTER gebruik.

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zomaar weer een nieuwe topic? Daar waren we toch zo tegen :|?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    10 topics over 1 onderwerp is onzin. Een 2e deel van een topic dat uit de hand loopt is normaal.

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem sluit blijft iedereen met wat dingetjes rondlopen die die eig. nog had willen toevoegen ben ik bang, zitten we in notime weer in zo'n draad. Ik zal er mee ophouden nou, ben iig flink teleurgesteld in Ikke's onvolwassen gebalk. Had hem hoger ingeschat. Als je mijn posts leest zie je dat ik het op een normale manier heb gebracht, gewoon m'n mening geuit.
    Jammer dat ie dicht is, ik denk nl. dat ruim 75% zoniet meer het vol met me eens is.

5. sleepydodo

sleepydodo dark angel

Leuk Bevonden:
    0
    yep;)

6. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

helemaal mee eens, maar aan de andere kant met ikke valt toch niet echt te discussieren dus ging het ook niet echt ergens naartoe

misschien heb ik een hele simpele oplossing waar iedereen wat aan heeft

ikke moet voordat hij een topic sluit of iemand een ow geeft eerst toestemming vragen aan de andere mods

tis maar een ideetje

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is jullie toch gevraagd om op te houden met die discussie doe dat dan ook.

8. sleepydodo

sleepydodo dark angel

Leuk Bevonden:
    0
    toch vind ik dat ikke best wel een goede moderator zal zijn als hij een iets minder zakelijke houding aanneemt en gewoon doet als voordat hij moderator was;)

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    En wie gaat het hier gelijk weer regelen...Ikke.]:-
    Geef me maar een waarschuwing of een ban.

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja als er verder niemand online is, er wordt gewoon gevraagd om de discussie te stoppen, ja als dat niet gedaan word vraag ik gewoon om dat nu alsnog te doen.

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    We gaan niet verder, mijnes was een eindbetoog, die van Bloody ook.

12. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    een eindbetoog hoort bij een discussie, die discussie mocht niet dus ook geen eindbetoog

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een eindbetoog wil houden doe ik dat. Je moet maar blijven irriteren he? Waar staat dat die discussie niet mag dan?

14. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ten eerste: Er wordt nergens gezegd dat deze discussie moet stoppen, er worden een paar voorwaarden gesteld (zie quote)

Ten tweede: De thread heet "Opbouwende kritiek betreffende de moderators" ik moet eerlijk zijn er wordt genoeg kritiek ge-uit, maar veel opbouwends heb ik nog niet echt gezien.

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    laatste ding hier over: quote uit de andere thread

16. Hotshot

Hotshot Guest

Jezus je schuilt de hele tijd achter Wouter..

De ene keer zeg je Wouter is het met me eens blablabla en dan kom je weer met een quote..

17. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Komaan mensen. Ik heb geen idee over welke discussie het hier gaat, maar als jullie zonodig ruzie moeten maken, doe het dan ff lekker over icq/msn/mail, maar niet hier. Ok? mooi :)

18. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit een net volwassen eindbetoog, moet ik er dus een topic voor openen? Ik dacht zet het hier even neer. Ik wil duidelijk niet met deze discussie verder. See yah!

19. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik zie nu pas dat het iets is met 1 enkele Mod die ZWAAR bekritiseerd word ... en de andere vind ik wel dat alles goed verloopt .. alleen word dit nu een beetje opgeblazen denk ik ..

maar is Ikke niet al een Tijd mod :{ 8) .. oh neeh ..... of wel ?

ik weet helemaal niet .. weet wel dat ik steeds Zeurmailtjes kreeg over "foute"threads van Ikke dacht ik .. dat was enige irritante dat ik vond aan ikke ... maar nu .. ik ga even rondkijken wat hij de laatste tijd heeft geclosed en waarom ...

kan best zijn dat Ikke Te Fel Mod. en dan lijkt het net een Kinderklasje dat word aangelijnd .... (dan vraagt er zelf om) ALS dat zo is :+

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    okey wat mij betreft zand erover. let´s get on with our live

Deel Deze Pagina