Natuurlijk zit ik hier niet mee dat er opeens veel nieuws is, maar hoe kom het dat we nu opeens zoveel artikellen te lezen krijgen? Dan heb ik nog een vraag, kunnen leden ook nieuws plaatsen??? Alvast bedankt, Zexy.Poo.Maker ®
Leden kunnen geen nieuws plaatsen. Wel als je op het forum iets nieuws neerzet en een admin ziet 't dan heb je kans dat het op de nieuwspagina komt en krijg je uiteraard credits Over de rest kan ik je jammergenoeg geen antwoord geven, teminste... Er is veel nieuws omdat er gewoon veel gebeurt in de game-industrie, kan geen logischer antwoord bedenken
hehe....nee precies, de game industire wordt gewoon bigger. En xbox ook. En als je het nieuws nu al veel vind, wacht maar op de e3 op 14 mei t/m 17 mei. Dan krijg je pas een storm regen aan news en rumours.
Wat de helft van de tijd niet zo is. Dat nieuws staat dan gewoon een half uur later ofzo op de nieuwspagina (zonder credits, but who gives a shit about that).
Moet je eens bovenin het scherm kijken waarin het nieuws staat, daar staat rechtsboven 'submit news'. Als je daarop klikt, kan je een bron opgeven en het artikel. Wat is dat dan
Er is zoveel nieuws omdat Vivendi (grote publisher) vandaag een presentatie gehouden heeft. Veel te vertellen dus.
das toch alleen maar beter.. ik vind dat xbw de laatste tijd veel nieuws post heeft.. als je kijkt naar een ander site bijv xba die hebben eens in de 2 dagen een nieuws post
Persberichten (soms met screens) en natuurlijk van de sites van publishers/developers zelf. Het is dus veel zoeken, jullie krijgen het allemaal bij elkaar te zien...