schrijf je snel in kan je meedoen aan de beta test*) [edit]srry link vergeten hier is de link http://thematrixonline.warnerbros.com/newsletter.html [edit]
Mxo... Hey'all, Allemaal met spanning de mailbox aan het controleren? Ik heb namelijk 27-8 de email met toegangscode ontvangen en zit inmiddels in de MXO beta Officiƫle release is 10 november, maar je kan de game ook al via pre-order bestellen online bij bv sendit.com (UK bedrijf). Ik heb inmiddels 3x preordered (nee ok, niet alleen voor mezelf ) Anyway, de graphics erg mooi, interface ook, besturing a la LAII/E&B/FF11, kan nog niet veel vertellen over 't upgraden van skills maar wel 2 nieuwe elementen in deze morpgh is dat je vanuit je loading overal in de matrix kunt in-jacken en dus niet zoals bij andere daar waar je logd naja voor dat je uitlog kun je wel beter ff foontje uit de matrix pakken. 2de is dat je ergens minder gelimiteerd zult zijn aan de skills die je kiest en je character meer all-round kunt vormen en bepaald welke config voor je in-jacked. Allemaal erg nieuw, en ik kan vanavond om middernacht weer ff testen.... Greetingxzs, AoDBigJoe
Wo een topic van een jaar terug Kdacht van, shit hebk gemist maar kzie me eigen reactie van toen staan dat ik me had ingeschrenven Alleen geen mailtje gehad?