Open discussie over niewe XBW-forumbeleid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Panzerhaubitze, 8 jul 2002.

1. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het strengere beleid zwaar zuigen in iedergeval, onder het motto wie niet luisteren wil moet maar voelen moet je echt al je posts op een gouden weegschaaltje af gaan wegen.

Het was hier juist een van de meest relaxte forums, iedereen had respect voor elkaar en voor elkaars mening en nu: je post 1 x een offtopic reactie BAM Officiele waarschuwing, vind ik wel een beetje overdreven maar misschien sta ik alleen.

Kdenk dat als je je stelling goed beargumenteerd dat deze tread wel open mag blijven, of heb ik voor het leveren van opbouwende kritiek ook al een OF te pakken,WOUTER????

2. Xboxxtreme

Xboxxtreme Xbox Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het ook best over dreven maar ik snap het natuurlijk wel waarom ze het doen. Maar het is een forum om te discussieren dus het kan best wel ergens anders naartoe gaan dan het moet zijn. Maar wat ik ook raar vond dat als je iets fout doet dat gelijk iedereen begon te zeuren van waarschuwing! of BAN! en dat vind ik wel over dreven en mensen denken dat dat normaal is.

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    *staat in t verkeerde forum.....of is dat te streng?:+ :9

In ieder geval moved..:)

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    het is eigenlijk heel simpel te verklaren. Jullie moeten lezen..

het forum beleid is updated.. omdat anders xbazar een grote tering zooi is waarin niemand meer weet wat er te koop of te ruil is. Xbazar is niet bedoeld als chat hok, we proberen daar een goed lopende ruil koop gemeenschap van te maken waar iedereen gewoon meteen kan zien wat er te koop is zonder off topic gezeur ertussen door.

het probleem is jullie lezen die regels niet en ja wat moeten wij daar dan aan doen. waarschuwingen geven zodat het duidelijk wordt voor iedereen is de enige oplossing. Zeg nou zelf, is er de laatste tijd veel overzicht in Xbazar? nee omdat iedereen erdoor zit te praten en je niet meer goed weet wat er te koop is en wat niet.

daarom dus :)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yup, andere XBW fora behouden gewoon het oude beleid, het is alleen X-bazar tot de volgende oplossing klaar is.

Deel Deze Pagina