1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Open Masters 2007 (PES6 TOURNAMENT) unieke opzet schrijf je snel in!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door psvmaster, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. psvmaster

    psvmaster Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Open Masters 2007 (PES6 TOURNAMENT) unieke opzet 5€ inzet 160€ 1ste prijs!

    Beste mensen,
    (psvmaster organisator pes6 tournament 2007)
    --------------------------------------------------------------------------
    Er vergt wel een inleg prijs van 5€ per persoon. Dit doe ik omdat we dan ook voor een echte prijs voetballen en het nog intenser maken. En mensen te dwingen tot het spelen en blijven spelen van wedstrijden.

    Prijs =
    1ste 100€
    2de 40€
    3de 20€

    Ik ben van plan één van het grootste ternooi ooit te organiseren, Maar daar heb ik jullie hulp bij nodig. Als eerste zal ik mijn uitleg geven over dit unieke ternooi. Ik ben van plan een unieke opzet te maken ik ga in mijn volgende alinea uitleggen hoe het in elkaar zit.

    - 2 groepen van 16 teams waarvan ieder zijn eigen clubje mag kiezen. de groepen worden dan ook weergegeven op gamertag met erachter de teams tussen 2 haakjes.
    - De 2 groepen zijn in zijn geheel nederlands (dus met alleen nederlandse gamertags).
    - Er zijn dus 2 groepen van 16 teams waarvan zich de eerste 8 in iedere groep
    zich plaatsen voor een knock out systeem waarbij dan de 2 groepen dus 2x de beste 8 doorgaan. Knock out fase word beslist door the best of three systeem tot aan de finale en daar komt dan een winnaar uit.

    Als je intresse hebt en je kan minimaal 3 wedstrijden verplicht per week spelen meld je dan nu direct aan in dit forum. met je teamkeuze, gamertag en mail!

    Mensen dit is een droom voor iedere pes fan.
    want pes speel je met je hart!
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  2. psvmaster

    psvmaster Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
  4. jerooney18

    jerooney18 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
  5. rasisi

    rasisi Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
  6. jerooney18

    jerooney18 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    mss offtopic maar doen er toevallig nog mensen mee aan pestournooi 8 april in groningen?? kunt je inschrijve op www.pesgroningen.nl en kunt €400 winne;)
     
  7. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    is er geen site ofzo van deze leugea?? en schiet nie egt op ofwel mej aanmeldingen?:'-(
     
  8. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ha... wel zeer vertrouwlijk zeg zo over forum met geld smijten.. niks persoonlijks hoor psvmaster.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina