[XOne] Open ports Speedtouch

Discussie in 'Games' gestart door Justjoop, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb speedtouch router en ik heb sinds kort Fifa 10 gekocht, normaal gaat online game heerlijk over online maar omdat EA zo koppig moet zijn met hun eigen servers heb ik begrepen dat wat porten open moet gooien

Zie hier welke ports de ea help service aangeeft,

Heeft iemand ervaring met speedtouch en openen van port? zou je me dan AUB kunnen help. Bedankt alvast!_O_

2. Hansz

Hansz Shunin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk zelf bij KPN dus ook elke dag met Speedtouch modems.

Ik neem aan dat je er al achter bent hoe je in het modem komt dus als je daar eenmaal bent ga je naar Delen van Spellen & Toepassingen.

Hier voeg je een nieuw spel of toepassing toe, daar vraagt ie om welke poorten het gaat. Als je het "spel" dan aangemaakt hebt klik je de mogelijkheid aan om een spel of toepassing aan een apparaat toe te wijzen. Dan heb je een lijstje waar als het goed is je xbox in staat (meestal werkt dit op mac adres). Xbox toevoegen en het moet goed gaan.

Ik heb trouwens laatst nog iemand aangesloten op glasvezel ook via Speedtouch modem en het eerste wat mijn klant teste was of hij op xbox live CoD en Fifa 10 kon spelen en dat werkte direct als een trein zonder port forwarding

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn broertje heeft een 780i en daar werkt XBL ook zonder port forwarding.
    Een kennis heeft de zelfde modem en bij hem moest ik een aantal poorten open gooien.
    De Experia's blijven maar rare dingen.

[X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc [Deel 2]
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121516

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina