ey iemand info over dit spelletje? release date, game modes, xbox live! mogelijkheden?? jeweetwel alvast heel erg bedankt
Fantastisch spel. Op de PC gevolgd vanaf aankondiging en op dag #1 in huis gehaald. Speel het nu nog! Heb het spel zelfs dubbel liggen hier inclusief alle uitbreidingen. Prachtig lange single player, een verhaal waar je echt ingetrokken wordt en eignelijk niet meer uitkomt Je kan echt met alles je missie's voltooien en in Resistance kan je zelfs echte keuzes maken hoe je je missie's wilt voltooien en kan je wapens meenemen, verzamelen, selecteren en uiteraard gebruiken De missie's zijn zo enorm divers; Van black-op tot massive tank battles en van helikopter dog-fights tot het uitschakelen van een nucleaire SCUD-missile. 40+ single player missie's in originele campagne, en dan ook ngo eens 2 uitbreidingen. Niks dan lof over dit spel ! Ow, eh je vroeg releasedate/gamemodi/live mogelijkheden? Releasedate; Nog niet bekend, gamemodi; Campaign en single mission sowieso, Live mogelijkheden; zou heel mooi zijn, echter, MP op de PC was niet al te goed (werd pas een beetje speelbaar na vele patches)
ok dankjewel. ik hebbet ook veel gespeeld op pc maar dan alleen mission editor, omdat ik et bij iemand anders speelde en dan kan ik geen campaign doen. maar te gek top ik verheug me erop (dat rijmt)
Mission Editor was cool gek Hoeveel uurtjes ik daar wel niet in heb zitten.. Resistance campaign (zit ook in xbox versie) is echt het coolst
jah ik kan het enthousiasme van Wouter volkomen delen, ik heb hem namelijk op de pc ook veel gespeeld, en nooit is ie me gana vervelen. Helaas heb ik nu wel de eerste screens van de xbox verzie gezien, en ik moet zeggen dat ie zwaar tegenvalt....maar ik blijf hopen.
Ik heb 'm ook de PC (Gold Edition). Heb 'm een beetje "freestyle" gespeeld. Beetje helikopter vliegen, beetje schieten enzo. Maar toen ik die campaign ging beginnen (singeplayer) vond ik 'm behoorlijk tegenvallen. Ik denk het komt omdat die voor mij te realistisch was. Vijanden werden al neergehaald door mijn teammaten voordat ik die ook maar zag mijn commandant die hele tijd zat te schreeuwen.... nee niet echt mijn spel. Maar misschien dattie op de xbox lekkerder speelt en een andere sfeer uitstraalt, wie weet.
ik heb et ook gespeeld en ik vond vooral het richtsysteem bagger. Het lijkt een beetje op dat van TS2 maar dan niet lekker speelbaar
Ik ga hem morgen maar weer eens installeren, heb het altijd willen spelen, maar ik had last van wat vervelende grafische bugs met mn ati radeon en dat verpeste het speelplezier, ik kan me alleen herinneren dat als het grafisch wel in orde was, dat ik dan enorm het gevoel had echt onderdeel te zijn van een oorlog, en dat dat gevoel het sterkste oorlogsgevoel was dat ik ooit heb gehad...
Yup, het is anders dan bv Medal of Honor waar de granaten constant kom je heen inslaan. Het is een soort rustiek maar toch spannend sfeertje dat ook echt de koude oorlog (spel speelt zich af in 1985) typeerd. Je weet niet wat er gaat gebeuren, missie's kunnen zomaar omslaan in een ramp etc.
Het is inderdaad een hele goede game. Grafische is het niet echt een topper maar de gameplay is meer dan oke. De filmpjes tussen door ook. Is trouwens ook geen makkelijke game. Ben trouwens wel benieuwd hoe ze dat met de x-box controller op gaan lossen want, bij de pc versie hed je heel wat toetsen nodig.. PS: Bijna alle games van een jaar oud zijn al nu grafische een stuk minder.(volgens mij zijn wij verwend) Iedereen incl. mezelf vind Splinter Cell grafische meer dan oke maar wat vinden wij over een jaartje.??
flashpoint is een spel met veel verschillende singleplayer missies, zo heb je bijvoorbeeld ook veel a la ghost recon missies, maar ook missies waar je met je hele leger in tanks en helikopters moet, waar overal om je heen ontploffingen zijn en medics en bazooka's. dus ik ga flashpoint zeker te weten wel kopen. graphics boeien me niet zo bij flashpoint. als het maar lekker loopt en de besturing te doen is.
Ik heb em uitgespeeld op de PC, dus ik denk nie dat ik em ga kopen voor de XBOX, want wat is er nu leuk aan veel geld uitgeven voor een oud spel dat ik al heb uitgespeeld?
lijkt me ook wel wat. Wat is de xbox toch heerlijk als je geen goede pc hebt bovendien: xbox is gewoon beter dan de pc! edit: Pc is ook cool anders zat ik niet op deze site !