Operation Flashpoint: Elite live experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door TeT NL, 2 nov 2005.

1. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds een paar dagen operation flashpoint, en heb zelf een map aangemaakt in singleplayer weet mischien iemand of die ook mee online kan nemen. Toen ik de map af had en een match aanmaakte kon ik mijn eigen map/missie niet terug vinden. Heeft iemand dit ook geprobeerd, zoja hoe moet dit.:confused:

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    hoe is de online mode eigenlijk? lijkt mij heel vet en beetje goed uitgebalanceerd met voertuigen enzo?

3. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
  4. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    dan kan hier een slotje op. ik dacht zet hem bij xboxlive forum.

Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nou dan ben ik niet te beroerd om dat even voor je te regelen. ;)

/edit; ik zie eigenlijk niet in waarom deze niet gewoon open kan blijven. Ik zie verder geen thread over deze game in het live-gedeelte. Dus hier kunnen gewoon de ervaringen op live worden besproken. :)

*Weer open

Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  6. thr

thr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, de ervaringen op live dus he :):):):) GEWELDIG!!!! Als GR(2) je nog te arcade is moet je absoluut OFP:E checken. Dit spel is absoluut niet voor doetjes. Het is eigenlijk geeneens een spel, het is een sim, een war sim. Daar moet je dus van houden. Maar als je daar voor gaat dan is de game absoluut geweldig.

Je kan gewoon alles wat je maar bedenkt (binnen de beperkingen van de game/missie natuurlijk) ... ik zeg maar wat. Je start bv in een heli, wordt neergeschoten, springt eruit met parachute, landt, vecht je een weg naar een jeep, gaat daarmee terug naar je basis, pakt een tank gaat terug en neemt wraak ... of zoiets.

Bedenk het en het kan. En dit dus ook lag free op live!

Anyway, ik heb de oorlogsfotograaf uitgehangen en je kan het resultaat zien op http://www.dutchghosts.nl/ofpescreens.php

Spreken deze shots je aan, beleef het dan zelf ook en koop OFP:E en ga op live (heb je geen live, de campaign is ook al fab)

-- Max Qubit

7. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Eigenlijk ziet het er niet super mooi uit... De grafisch dan he... Vond het wel altijd lache op de pc
    Edit: Met hoeveel mensen online kan het eigenlijk?

Laatst bewerkt: 18 dec 2005

Deel Deze Pagina