1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint: Elite

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 14 sep 2005.

  1. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game word in oktober uitgegeven, ziet dr zeker erg goed uit voor een game die zo onmetelijk groot is...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat meer info zou niet gek zijn. Screens zijn redelijk though.
     
  3. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaaad ,maar wat is dit eigenlijk voor iets ...tweede wereld oorlog of in onze tijd wie weet dahh??? ;) marinerobin
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Je ziet zo dat het geen WO2 is. Denk jaren 70 tot nu ergens? Zal wel golfoorlog spel zijn zo te zien aan de omgevingen.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is een fictief conflict in 1985 waarbij Navo en Russische (afscheidings) troepen zijn betrokken. Ook de bevolking van de eilandjes waar het conflicht zich afspeeld speelt mee.

    Op de PC in 2000/2001 fantastisch. Op de Xbox in 2005, ik vraag het me af.
     
  6. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik dacht dat dit spel inmiddels wel wat bekender zou zijn, maar hier dan een link met de info over de Xbox versie:
    Operation Flashpoint: Elite Info

    En wouter ik vond (en vind nog steeds) de pc versie ook geweldig en ik denk dat als je een echte pure realistische shooter wil hebben dit echt de eerste is op Xbox, en ook naar de mission editor kijk ik erg uit, dat is eigenlijk de enige reden dat ik OPF sinds 2001 nog steeds het meeste speel.
    En op Xbox Live word het zeker ook erg vet naar mijn mening...

    Maar vraag me idd ook wel af of ze het allemaal wel goed hebben kunnen overzetten, afwachten maar.
    Ik koop hem in ieder geval zeker.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  7. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Xbox Review van XboxWorldmag UK, ze zijn erg positief erover maar had even geen tijd om alles te vertalen maar de meeste kunnen wel engels dus...

    "THIS IS WHAT XBOXWORLD MAG HAS TO SAY ABOUT OPERATION FLASHPOINT: ELITE'S MULTIPLAYER

    XBOX LIVE REVIEW OPERATION FLASHPOINT: ELITE

    The single player side is Shaping up to be something special, but now we've had our hands on the battlefield action thats out to put every other military shooter to shame.
    It's even out to take a healthy swipe at halo 2's exposed flank.
    And here's a bookies tip-off for you,It'll suceed.
    Flashpoint has learned from other live title's to create the ultimate package.
    Expect Deathmatches in small villages, counterpointed by territory control missions that span entire islands, requiring you to nominate one skilled player as chopper pilot just to get there.
    Actually being transported to the battlezones, instead of just existing in them ? Brilliant.

    There's CTF, and an XXL version of king of the hill where your team has to hold an entire location againts enemy invasion.
    The reason why such large-scale antics can work is because Flashpoint already supports upto 32 players on dedicated servers, and current test have had figuers as high as 64,all supported by optional [and frighteningly intelligent ] bots.
    YES bots, you heard right: 'bots.
    That means an epic system link or live game can take place, even with just one mate.

    There are countless more modes some ridoculously in-depth, others just fun diversions, including a dogfighting mode using WWII bi planes - TOP!
    Plus while halo 2 may be the best thing ever , the co op in Flashpoint puts halo's co op to shame.
    You and 4-12 mates can play through proper battles againts the computer, some taken from single-player, some original.

    It really is an incredible feeling working as part of an organised unit, and frankly, the co op is far better than rainbow six's offering - thanks to the sheer range of ways a mission can be approached.
    endlessly replayable.
    This is already set to be a slice of shockingly realistic, brutally hardcore and sensationally fun multiplayer gaming.
    place the pre-orders now."
     
  8. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Officiele Site

    De Officiale site van Operation Flashpoint: Elite is klaar, leuk dat ze details als vliegjes , bijtjes vogels en ed en vloed simulering bij de zee erin hebben gestopt...
    Er staat een hoop nieuw onfo op als je geintreseert bent,
    Link staat onderaan.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Operation Flashpoint: Elite Site
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  9. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    niet al te mooie graphics, maar lijkt me tog wel gaaf.
    op de pc was het ook cool vond ik, gewoon even afwachten :)
     
  10. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Operation Flashpoint: Elite is Gold gegaan, hij ligt 28 Oktober bij ons in de winkels en 8 November in de rest van de wereld...
    Worden wij eindelijk ook eens voorgetrokken, de prijst zal overigens tussen de 20 en 40 euro komen te liggen.
    http://www.FlashpointElite.com

    [[​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik vond de pc versie helemaal te gek en ik ga deze ook zeker halen, ik kijk er erg naar uit alvast:9
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  11. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    prijs tussen de 20 en 40 euro?! :D

    dan koop ik hem misschien ook wel :)
     
  12. Almere-Dude

    Almere-Dude Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er klote uit, maar op de pc was het geniaal.
    Ik wacht de 1e reviews af, als die positief zijn ga ik hem meteen halen.
     
  13. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo klote vind ik het ook weer niet, kleine vergelijking met de pc versie...O-)

    [​IMG]

    [​IMG]

    Nou raden welke de pc versie is*)

    Neej hoor de game is inderdaad wat gedateerd, maar voor een spel dat zo groot is als deze hebben ze sinds de pc versie er mooi werk van gmaakt vind ik...
    Het gaat mij ook meer om de gameplay en in dat geval hebben ze egt veel toegevoegd zoals:

    - Naar links/recht kunnen leunen.
    - Tientallen soorten bewegend (in de pc versie stond alles stil) gras/ bomen/ struiken en word ook beinvloed als er een helikopter over komt vliegen enzo.
    - Bijtjes vlindertjes mugjes zeemeeuwen roofvogels enz.
    - Je adem in kunnen houden door de vuurknop half ingedrukt te houden om beter te kunnen richten.
    - Eb en vloed bij zee en het word ook beinvloed door het weer.
    - Een echte sterrenhemel (van onze sterrenhemel gekopieert dus je kan al die sterrenbeelden zien enzo, best lachen)
    - Het ondersteund een stuurwiel en zo,n flightstick maar dat lijkt me eerder irritant.
    - Kerkklokken luiden om het uur.
    Enzovoort enzovoort, zal nog een hele hoop zijn wat ik niet weet...

    Nou ik kan nog wel ff door blijven gaan maar gaat beetje lang duren, point is dat ik niet moeilijk doe over graphics als dr maar verbeterde gameplay in zit, er dat is er zeker...
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    en gelijk heb je :)
     
  15. Almere-Dude

    Almere-Dude Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk, Vergeleken een spel zoals halo 2 ziet het er klote uit.
    Maar als het in de buurt komt van het orgineel ben ik dik tevreden. *)
     
  16. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel geinig om eens te hebben, heb het ooit op de pc gehad, maar dat liep allemaal kut enzo (heb ik altijd op de pc op de 1 of andere manier :confused:). Dus ben best benieuwd, de graphics zijn niet top notch ofzo, maar als de sfeer goed is, maakt dat een hoop goed. :)
     
  17. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat het een zeer aardig spel word op de xbox.
    heb het zelf ook op PC gehad maar ben toen niet echt ver gekomen.
    kijken als het op de xbox dadelijk anders is.
     
  18. Almere-Dude

    Almere-Dude Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
  19. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    OFP:E liefhebbers. Er is een chat channel gemaakt bij dutchghosts.nl speciaal voor OFP:E. Het zal best lastig zijn nederlandse OFP:E gamers te vinden vandaar de chat om elkaar virtueel te ontmoeten (naast dit forum).

    http://www.dutchghosts.nl/dg_chat.php?ch=10

    Je bent welkom.

    Max Qubit
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    nog 2 daagjes wachten dan, zeker eens proberen deze titel.
    goeie review ook, mooi cijfer :)

    edit:

    + unrivalled realism, a true military simulator
    + many hours of single-player action
    + four massive 100 km2 maps
    + offline multiplayer support

    em, over dat multiplayer, is dat dan tegen bots, dingen zoals team deathmatch en search and destroy (dat soort dingen)
    of bedoelen ze het anders?
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005

Deel Deze Pagina