Had van de zomer op de 1e dag dat die uit was Operation Flashpoint gekocht, toen wel veel gespeeld, maar niet uitgespeeld, ben nuw eer verder gegaan, en damn wat is het toch een goed spel Nu zit ik te denken om die uitbreiding, Red Hammer, te kopen, is dat wat..?
wow ik vond flashpoint zo'n pile of crap niet normaal LELIJK!!!! Ik houd helemaaaal niet van die nep tactical games
Kennelijk is het realistisch genoeg dat de US Army een iets gemodificeerde versie ervan gaat gebruiken om te trainen jongeman heb jij het ooit wel serieus gespeeld of..?
Ik zeg toch ook niet dat het niet realistisch is? Ik vind de graphics een pile of crap en de gameplay ook, een spel is nooit realistisch (vooral met zulke kutgraphics niet) mijn mening, niet de jouwne! Toch doideloik?
Dat noemde ik Realistisch, Dan zeg ik dit : Kennelijk is het tactisch genoeg dat de US Army een iets gemodificeerde versie ervan gaat gebruiken om te trainen
Ik vond er in iedergeval niks realistisch aan! (en vooral lelijke graphics of heb ik dat al gezecht) Ik zou namelijk nooit met een schietpistool rond gaan lopen in een dorp vol met mensen die je ood kunnen schieten!!! (etc)
Terug naar je vraag wouter Ja red hammer is leuk veel nieuwe voertuigen, en je komt af en toe jezelf tegen, maar nu als enemy
hmm, welke voertuigen zijn dat..?? Weer nieuwe dan die in Operation Flashpoint 1.4 (update) zitten? En is het beetje leuk om als 'vijand' te spelen? en Mirik noem jij dan eens wat echt tactische spellen?
Er bestaan niet echt tactische spellen behalve echte puzzel spellen zoals doolhof en mijnenveger ofzo alles kan in het echte leven ook gewonnen worden met bruut geweld en geluk. Ik vind op dit moment Medal of Honor het meeste simuleren wat er echt zou gebeuren. Gewoon wegrennen als het gevaarlijk word, en veel bukken en wachten en moeilijk doen Of misschien thief the dark project.
hmmik moet nu trouwens wat documents stelen bij die guba gast, flink nep is dat, ik heb helemaal die basis geinfilitreerd, en moet nu nog dta huis in, zodra ik er 1 neer schiet staan er OPEENS allemaal ventjes in die basis gaat beetje moeilijk om met een M21 (sniper rifle) al die ventjes af te poefen, wat ik nodig heb is een HK MP5SD : Overigens zijn ze niet allemaal heel erg slim, pas als je heel dichtbij komt zien ze je pas, zoals deze knakkah hieronder
Lijkt me wel leuk Dat Independence Lost lijkt me ook bruut, op Oost Timor, beetje zelfde als OFp, maar dan gewoon een soort semi-sequel, genieten man van dit soort games, heb nu OFP bijna uitgespeeld (moet nu die SCUD uitschakelen die een nuke gaat afvuren) en wil binnenkort Red Hammer aanschaffen (als ik geld heb)