Operation Flashpoint Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 17 mei 2005.

1. Linkin Park

Linkin Park Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn een paar nieuwe screens uit voor OPF Xbox, morgen op de E3 komen er zeker weten nog meer en hier kun je ze dus posten.

Ik moet zeggen dat ze dr wel erg hard aan gewerkt hebben in ieder geval...

Ik zal het posten zodra er meer komen.

Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    De screens zien er niet uit. Maar de screens kunnen altijd nog bewerkt worden. Of ze zijn slecht vergroot ofzo. Operation Flashpoint is toch al lang uit op de PC? Is morgen de E3? Verder heb ik geen idee ofdat de game goed word ik denk het eigenlijk niet..

3. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet er idd van houden, met smaak valt niet te twisten toch?
    In ieder geval als je het vergelijkt met de pc versie ziet het er 100x mooier uit...

En ja de E3 is morgen.

4. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nou t zou eens tijd worden, dat flashpoint uitkomt. Ze melden al zo lang dat ie naar de xbox toekomt, maar nog weinig van gezien. Hopelijk krijgen we tijdens de E3 er meer van te horen, want tis een vet spel!!

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb veel over dit spel gehord van vrienden van me en die waren allemaal heel erg positief over de pc versie iig... het zal me benieuwen hoe de xbox versie is want dan wil ik het ook wel eens zien

6. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er meer uit als een skin voor die game op de PC... Heb de game zelf het ziet er iets beter uit maar toch...

7. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    2de foto vind ik ook niet egt super, maar in de 1ste zie veel verbeteringen...

Vergelijk het maar eens met een foto van de pc versie:
    Let o.a. op het gras, de bomen, de belichting, het soldaatje... alles eigenlijk. *)

8. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Op deze game heb ik me 2 jaar geleden harstikke verheugd, maar dat gevoel heb ik na veel uitstel verloren. Denk niet meer dat ik hem ga kopen tenzij het echt een topper word.

9. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verheug me er ook al op sinds het nieuws dat hij naar xbox kwam en ben het gevoel niet kwijt geraakt.

Ik vind hoe lelijk hij op pc ook is het spel gewoonweg geniaal en nu ik deze foto,s bekijk en zie hoe het verbeterd is zit ik egt achter de kont van BIS (Bohemia Interactive Studio,s, makers van het spel) aan.

Er gaan BTW ook geruchten dat de Xbox versie van OPF Armed Assault gaat heten, de officiele site =www.ArmedAssault.com...

Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  10. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens Codemasters staat de release nu op zomer'05 , maar dat is nog maar afwachten natuurlijk. Eerder heeft er ook al gestaan dat t in begin '04 zou uitkomen. Verder is het spel grafisch flink omhoog gegooid, als t er zo uit komt te zien als op die screen.

11. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  12. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    E3 Nieuws

OK hier is het nieuws en de screens van de E3, net vrijgegeven...

Meer Info Press Release

Nu kun je echt zeggen dat ze niet hebben stil gezeten de laatste jaren als je het mij vraagt...

Gek genoeg word er geen publisher of titel genoemd, volgens velen word het in plaats van Operation Flashpoint toch echt Armed Assault, al word het wel precies het zelfde spel... :confused:

We moeten maar gewoon afwachten.

13. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Man, dat spel ziet er niet uit, iedereen in deze draad doet net of het er fantastisch uitziet, Ghost Recon 2 is vele malen mooier, niet dat de graphics me intresseren maar ga niet lopen roepen dat het mooi is het lijken gvd wel etalage poppen die mannetjes!!

14. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat wil je dan met een 100km speelwereld, ik vind dat ze t knap gedaan hebben vergeleken met de orginele pc versie...

Maar met smaak valt niet te twisten panzer ;)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    OFP voor de Xbox hadden ze allang moeten afblazen. Tientallen keren uitgesteld, nooit een serieuze titel geweest omdat 'ie vergeleken met de PC versie (uit 2001!!) niet veel meer te bieden zal hebben. Van de week waren de eerste beelden van de (ook enorm 'vertraagde') OFP2 voor de PC geshowed en ziet er dus naar uit dat ze het nog gaan durven flikken ook, OFP voor de Xbox en OFP2 voor de PC niet heel erg veel later. Nee als ze zelfs nog een extra vakantie inplannen, kunnen ze hem helemaal schrappen want ze zullen hem toch echt nog dit jaar moeten uitgeven ivm de Xbox360.

16. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zullen jullie dit nog gekker vinden, het is ook bekent geworden dat Armed Assault een soort poort van de Xbox versie gaan worden voor de pc, dus een soort expention pack voor die 1ste OPF die de graphics oppoets en er nog allerlei dingen aan toevoegt...

Leuk voor de fans idd (ikku O-) ) maar dan moeten ze het inderdaat wel snel uitbrengen en niet gelijk met OPF2 dat werkt natuurlijk niet.

Toch ben ik nog van mening (MENING!!) dat OPF het beste spel is dat ik ooit het gespeelt en daarom kan ik niet wachten tot er een verse uitkomt waar de graphics ook mooi(er) zijn...

17. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  18. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik was altijd verslaafd aan die pc versie.....was echt stoer al vlogen er van die raketten voorbij of al zag je via je verrekijker in de verte een paar tanks op je afkomen...dan moest je rennen:p

19. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vette screens, maar codemasters niet meer uitgever, waarom heeft t spel dan nog steeds een pagina op die site??

20. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    Codemasters is toch ineens weer gaan onderhandelen en zeggen dat ze hem wel gaan uitgeven, toch weet ik het zelf ook niet meer ik wacht wel af...

Deel Deze Pagina