Opgelicht door EGamer.

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Dylantijs6, 24 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dylantijs6

Dylantijs6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik ben opgelicht door EGamer.
    Ik heb het geld(40,-) overgemaakt voor Fifa Street, en ik heb niks ontvangen, ik ben nu verschrikkelijk mijn vertrouwen in deze site verloren.

2. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je dit met de Mods oplossen, en niet een topic voor aanmaken. Verder vind ik het wel heel vervelend voor je mocht het idd zo zijn dat EGamer een oplichter is.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Sinds wanneer is een user verantwoordelijk voor een hele site?

Je kan het beste even contact opnemen met de Moderators hier, die kunnen je verder helpen.

Bovendien is EGamer een member die hier al 8 jaar is en je zou 2 dagen geleden het spel krijgen, misschien ligt het wel aan de post?

Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
  4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn in de XBW bazaar wat mods die zich hiermee bezig houden, neem daar contact mee op. Houd er verder ook rekening mee dat als hij hem later op de post heeft gedaan dan afgesproken, dat je het pakketje wellicht volgende week binnen krijgt. Neem sowieso ook contact op met Egamer..

Oh en haal diep adem!

5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    PostNL is de laatste weken nogal slecht qua bezorgen van de post... Ik had afgelopen dinsdag Assassin's Creed: Revelations besteld. Diezelfde dag verzonden, dus hij zou er woensdag/donderdag moeten zijn. Het is nu zaterdag en nog steeds niks ontvangen.

Gewoon nog even afwachten en contact opnemen met EGamer. Lijkt me sterk dat iemand die al acht jaar lid is opeens mensen zou gaan oplichten, vind je niet? :eek:

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb anderhalve week een spel met iemand geruild. We hebben het beide anderhalve week geleden dus verzonden en we hebben allebei nog niets binnen.

Dit ligt waarschijnlijk gewoon aan PostNL.

7. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad eerst even contact met me opnemen, en ja - PostNL is traag. Heel traag soms. Kan nog wel eens zijn dat je spel er dinsdag pas is.

8. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Maar goed, dreigen met aangifte en dergelijke is niet zo slim als je spel een paar dagen te laat is, hè. :)

9. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    deze mag denk ik dicht.. gewoon even paar daagjes geduld hebben gozer. En het feit dat Egamer hier reageert + zijn lange registratie zegt eigenlijk vrij veel over zijn betrouwbaarheid...

10. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Hm, sta na al die jaren nog steeds niet op de trusted list, eigenlijk. :p

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    de post is heel wisselend, zo heb ik 2 wekene geleden gehad dat ik een spel gepost had (zoals ik het altijd doe in een bubbel, laten afwegen etc etc) en duurde het een volle week voordat de ander em had
    maar eergister had i keen spel gepost en die was gister al binnen
    bij hetzelfde punt gepost en laten wegen
    dus tis heel raar hoe de post in nl loopt.... je kan e rniks aan knopen

maar ik zou pas topics openen als je 100% zeker weet dat je bent opgelicht, en als de nadere niet meer reageert bijv... en niet zomeer mensen gaan zwartemake met topics...

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je weet waarom....

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    En? Is dit goed afgelopen? Ik ken het btw wel, dat je wacht op een pakketje en dat het vervelend is als het nog niet binnen is. Echter wat hier gebeurd is alles behalve fijn voor egamer, word voor hem toch moeilijker om "zaken" te doen

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad contact opnemen met de moderators van de Bazar. Dit gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina