Opheldering Totstandkoming

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Maserati, 17 nov 2002.

1. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat nou precies met hoe XboxWorld is gekomen, als je bv. in het Forum kijkt naar Redacteuren, Moderaters, Coders, etc. zie je dat ze op verschillende data zich hebben aangemeld, en ook uit verschillende woonplaatsen komen, is dit gewoon door een iemand opgezet, of door een paar vrienden, en kan iedereen gewoon Moderator worden?? of Redacteur

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee, ik kan je wel vertellen dat je in het verkeerde forum hebt gepost... :9

3. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ze zetten een advertentie misschien neer met daarop gevraagd MODS? en de site is opgerich voor xbox fans neem ik aan:+

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    ik ga hem even verplaatsen en zet er een link onder waar alles in staat!

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het concept/idee Xboxworld.nl is februari 2001 (vrij vroeg dus) bij mij opgekomen en Martijn en ik hebben dat omgezet tot een HTML webpagina die op 6 mei 2001 online kwam.

We kwamen meteen in contact met Jorrit die voor ons een geheel nieuw script zou maken, en Martijn en ik brouwden meteen een nieuwe lay-out. Die kwamen in juni/juli 2001 online, dat is de layout en script die je ook nu nog kan zien op de mainpage :). Er zijn daarna veel redacteuren bijgekomen waar er ookw eer veel van weg zijn gegaan. Gasten als Gerben, Jordi en Mirik zijn constant en trouw geweest en zitten nu nog steeds bij XBW waar Mirik zelfs is uitgegroeid tot opperhoofd en nu alle coole shit regelt.

Het forum ging al op 14 maart 2001 online (1 jaar voor de Xbox release, hoe toevallig) en dat hebben we altijd gepusht wat uiteindelijk resulteerde in wat we nu hebben : Bijna 3000 man en een goed-lopend forum.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hier staat nog een andere beschrijving :)

7. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zrry, wist ook ff niet waar ik hem neer moest zetten, want Website Problemen, past hij daar onder?

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Daar staat ie nu he :9 Maakt me verder nie uit dat je m per ongeluk verkeerd post...

9. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    He wouteR, dat wilde ik doen!;)

Stiekem toch nog een andere link.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Administrators : Martijn, WouteR, Kobold en Spleasure. Gewoon de mensen die het gehele forum kunnen beheren en alles kunnen veranderen etc :+

De mods zijn er om de boel in goede banen te lijden, waaronder : Rinus, Toxic_Timmie, Trams, QwX, DesertFox, Crosis-NL, TheOne2000 eh eh wie vergeet ik?

11. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de Redacteuren??

En nu we het toch over de website hebben, hoe wordt dit gefinancierd? en hoe benaderen jullie of worden jullie benaderd door bedrijven voor de prijsvragen???

12. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, ik kan alleen voor mezelf spreken, zelf ben ik gevraagd of ik zin had om mod te worden, denk dat dat komt door toch vooral zinnig te posten betrokken te zijn bij het Xbox gebeuren en gewoon objectief te zijn.
    Ik had wouter zelfs nog een stukje gestuurd over deathrow,Hoe vond je het trouwens!:D

13. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Opheldering Totstandkoming

Moderatortje nodig??? :9

14. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er al bij betrokken geweest voordat de site nog begon, kende Wouter van tevoren al, we hadden van tevoren al een samenwerking gehad. Ben bij xbw gegaan als normaal lid, en na een lange tijd ben ik crew geworden. :cool:

15. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    :+ Ik ben de coole dingen-man!

16. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    ik was er 2 maanden eerder als jij :cool:

17. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog een suggestie (tis misschien wel in een verkeerde thread, maarre, jullie zouden misschien bij "Contact" de ICQ adressen kunnen vervangen door MSN adressen, want tja, wie gebruikt er nu nog ICQ???

and btw, still not an answer to my question :+

18. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DAN jij !!! (kortetermijngeheugen??) :D

19. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Whahah we hebben momenteel geen mods nodig denk ik..maar daar kan Koob en WouteR beter over spreken :)

Edit: whaha is gewoon Tilburgs..:9

20. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MOD op proef dan !! hehe :9 (wrm ken er geen knipoog bij die Smilies??)

Deel Deze Pagina