Er zal binnen kort door mijn boer en ik een raceclan op poten gezet worden. We hebben al aardig wat potentiele members, maar mocht je willen mee doen meld het dan hier, je gaat wel door een controle als het ware, dat houd in dat je best wat skills moet hebben, dat je aardig bent voor je mede members en sportief voor je tegenstanders. Er is nog geen naam bekend, daar moet nog wat over gepraat worden. Verder zullen de kandidaten die we zelf hebben uitgezocht ook bij de opbouw van de clan betrokken worden als zij zich bij de clan zouden voegen. Ik zelf zal waarschijnlijk een logo gaan ontwerpen, maar daarvoor moet er eerst een naam bekend zijn. Er zal zoals het nu lijkt geen website komen, daar hebben wij de middelen niet voor, maar als jij dat zou kunnen doen, dan ben je welkom in de clan.
De spellen die we voornamelijk zullen spelen:
- Project Gotham Racing 3 (PGR
- Forza Motorsport (FM)
Spellen als FM2 en GTR zullen zodra ze uitgekomen zijn waarschijnlijk ook gespeeld kunnen worden.
Ook een aantal shooters zullen door een aantal van onze clan members gespeeld kunnen worden:
- Call of Duty 2 (
(COD2(
)
- Tom Clancy's Rainbow Six Vegas (Demo) (TCRSV)
- Battlefield 2 Modern Combat (Demo) (BF2MC)
- Lost Planet (Demo) (LP)
Eventuele meerdre spellen zullen kunnen worden toegevoegd.
Er staat door mijn boer en ik
alleen denk dat dit broer en ik moet zijn maar als het er goed staat no offence.
Klik om te vergroten...