Oplaadbare Accu/Batterij Xbox 360 Controller + Kabel

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Ajaxwammes, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ajaxwammes

Ajaxwammes New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Laatst heb ik een Oplaadbare Accu/Batterij Xbox 360 Controller + Kabel gekocht, en het bevalt mij super. Ik hoef niet elke 3 dagen nieuwe batterijen te kopen. De Xbox laad op terwijl je speelt en zelf als de Xbox uit staat!
    Voor iemand die geïnteresseerd is verkoop ik ze zelf ook voor €10
    Als je geïnteresseerd bent, stuur maar een privé bericht, of laat een reactie hieronder! :)

2. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Verkoop je degene die jezelf hebt gekocht? Of heb je er een paar, zeg maar een soort van handel?

3. Terror NL

Terror NL Come at me brah

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel interesse. hoeveel heb je er?

4. Ajaxwammes

Ajaxwammes New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn allemaal nieuw.
    Die ik zelf gebruik verkoop ik niet :p
    Ik heb er 1 op voorraad maar als ik ze nu bestel heb ik ze in 7 dagen.

5. Ajaxwammes

Ajaxwammes New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er net 3 gekocht.
    Ik weet niet of er hier iemand serieus geïnteresseerd is, anders moet die persoon het even zeggen, dan reserveer ik ze.

/Mod De laatste keer heb ik je gewaarschuwd wegens de verkoop van meerdere artikelen en het aanmaken van 5(!) threads kriskras door het forum. Ook heb ik daar aangegeven dat de verkoop van meer dan 2 producten niet is toegestaan en dat een volgende handelsthread gevolgen zou hebben. Aangezien je dit negeert zal ik je doorverwijzen naar marktplaats of een dergelijke site want het is duidelijk dat je alleen maar winst wil maken met dergelijke threads en daar is xbw niet voor bedoeld - Cookie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina