Oplichterij in de Bazaar. Kan er iets aan gedaan worden?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door BaRT BeST, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

Hier is wel eens vaker een topic over geweest en ik snap de tegenargumenten erg goed, maar ik wil toch weer ff de discussie openen gooien, laten weten dat er nog steeds opgelicht wordt en dat er iets aan gedaan moet worden in mijn oogpunt.

Ik ben na een hele hoop goede deals nu eens opgelicht , maar ik zie in sigs enzo staan dat het veel vaker gebeurd. Ik vind dat hier iets tegen gedaan moet worden, dus dat als iemand een bewijs heeft, dat diegene dan gewoon gebanned moet worden (incl IP ban, anders heeft het geen zin :x ). Ook al is het misschien Photoshop gevoelig (PMetjes kunnen door Photoshop experts best vervormd worden neem ik aan), ik denk niet iemand zoveel moeite doet om een onschuldig iemand te naaien..

Naja, reageer maar als je wilt, ik hoop dat de mods en admins een maatregel van welk soort dan ook in overweging willen nemen, want ik vind het echt een naaistreek voor degene die zijn opgelicht en in dat geval dus ook voor mezelf O-) Had ik beter van die 30 euro eens flink kunnen gaan stappen...

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je hebt hem al in je sig gezet als slechte deal. Verder zou je hier een mod over kunnen PM'en. Dit is denk ik al thread nummer 20 en in het verleden zijn er threads geweest waarin mensen hun ei kwijt konden als ze werden opgelicht. Alleen is dit simpelweg te fraudegevoelig waardoor ze er vanaf zijn gestapt. Het blijft gewoon een risico wat je neemt. Wat ik altijd doe is gewoon het profiel van de persoon waarmee je dealt goed doornemen (berichtgeschiedenis etc.) en dan pas een beslissing nemen. Bij marktplaats worden per maand ook 100den mensen opgelicht maar het blijft simpelweg gewoon een risico wat je neemt en als je niet opgelicht wil worden moet je gewoon niet dealen hier. Ik zit nu over de 40 deals en heb nog nooit problemen ondervonden, gewoon wat research doen voordat je gaat dealen.

3. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hij PMed nu wel weer terug. Hij heeft 19 goede deals staan in zijn sig en ik heb hem ook bij een aantal anderen zien staan, dus voorzover ik dat kan zien ziet het er bij hem goed uit. Hij beweert nu dat het door de Kerst allemaal wat later aan kan komen, maar dat is naar mijn mening juist onzin, niemand wilt dat zijn kerstkaart een week of wat later aan komt. Naja, als hij toch morgen aankomt trek ik mijn woorden uiteraard terug, maar ik heb nog maar weinig hoop als ik alleen terug gePMed wordt als ik ga dreigen.

En ik vind Marktplaats en dit forum niet echt een goede vergelijking, Marktplaats vertrouw ik voor geen meter, maar dit is een forum van Xbox liefhebbers die heel graag ook hun spelletje willen krijgen, dus dat spelletje niet op het spel gaan zetten om dat spel dus niet te krijgen (ofzo :9). De meeste dan.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wij kunnen hier niets aan doen. Het is jouw keuze geweest.Xboxworld is niet bedoeld om als openbare schandpaal te fungeren. Adviezen: zoek hem op of doe aangifte. Deze thread gaat in ieder geval op slot. We zullen hem wel in de gaten houden.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina