[opmerking]het niet lezen van faqs

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lord Kain, 21 aug 2004.

1. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ey mensen(ja jullie)ik iriteer me er steeds erger aan die mensen die zig net hebben aangemeld en dan zetten ze threads neer die bijv zo heten bij bijv xbazar.
    -van ruilen komt huilen
    -gezocht xbox
    -10 games te kopen of te ruilen

Zo gaat dat lijstje wel effe door.(ow ja?)
    Kijk ik heb niks tegen nieuwe members maar als ze die faqs niet lezen dan iriteer ik me eraan.(neem parazetamamol)
    Dus mischien kunnen de mods inplaats van faq neerzet opgelet lees dit eerst anders ben word je gebannend!(uuhh te overdreven)
    En o ja geef jullie mening ook.(mischien)

_0/ mazzelen _0/

2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    IK vind het allemaal wel meevallen, op een gegeven moment posten ze het wel goed. Ik heb ook nooit de faq doorgelezen maar weet nu wel hoe het werkt. (ow ja?)

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik irriteer me vooral aan mensen die geen enkele moeite doen voor het plaatsen van een begrijpbaar stukje tekst.

4. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom beantwoord je je eigen vragen :confused: Best zwaar vervelend...Net zo erg als mensen die de FAQ niet lezen.

5. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening is dat ik teveel tijd over heb en jij slechte stukjes tikt :+
    Verbeter de wereld, begin bij jezelf

Laatst bewerkt: 21 aug 2004
  6. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    netzo vervelend als wannabe mods

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Net zo vervelend als mensen die geen zinnige post hier kunnen maken en dus maar weer beginnen over wannabe mods. _0/

8. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    net zo als mense die zitten te zeiken over iemand zijn post, word leraar ofzo

9. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg alleen maar dat hij niet moet zeuren over anderen, terwijl hij het zelf uitgerekend in deze post ook niet goed doet. Het is lastig om zo een stuk tekst te lezen en dat wilde ik even laten weten. Leuk dat je zo probeert je post-count omhoog te halen maar doe dat alsjeblieft met nuttige reacties. Je hebt nog maar weinig gezegd over deze thread en je hebt er al 2 posts in gemaakt. _0/

10. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hallo, je kan ook gewoon fouten zoeken he, mensen zitten hier voor hun plezier, en dan mag je best wel een foutje maken.

|:-
    Je doet echt verschrikkelijk irritant.

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik ook wel. En jullie vatten mijn kritiek ook behoorlijk zwaar op. Die fouten van janizzz eruit halen was ook gewoon lollig bedoelt omdat die jongen het gewoon leuk vond om ondergetekende een wannabe-mod te noemen. Dat was dus niet waar en daar wilde ik ff leuk op reageren. Het spijt me en ik zal mijn excuses aanbieden aan janizzz wanneer hij weer uitgehuild uit z'n hoekje komt en de kracht weer heeft verzameld om hier te komen. Dus janizzz, het was niet zo bedoelt :+ . Maar de eerste post was een aanmerking op andere mensen. Maar juist die eerste post wordt een hopeloos stukje tekst waar met 3 seconde meer tijd het een leesbaar geheel wordt. Het was mij toch ook niet als enigste opgevallen? (zie post WouteR). Een fout moet natuurlijk kunnen; iedereen is menselijk, maar ga dan niet zo zitten zeuren over andere mensen. Het zijn maar N00bs en straks kunnen ze het allemaal net zo goed als iedereen en dan kun je gewoon normale posts lezen op x-bazar.

O ja, en:
    Wie maakt er hier geen zinnige post en kan maar beter niet posten? Wat heb je nou gezegd over de thread die hier is? Helemaal niks. Dus zet dat er please de volgende keer ook bij, dan heb ik nog iets nuttigs hier te lezen. _0/

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat "hij" moet "jij" zijn ;) O-)
    Voor de rest begrijp ik wat de tser bedoeld. Dit irriteert mij (soms) ook, bijv. over gekraakte xboxen. Maar ook het typen van sommigen wat echt bagger is. Mijn typen is ook niet goed, (ook hier zullen fouten in zitten) maar wat sommige members presteren is echt erg.

edit: Dat "hij" kan ook wel eens goed staan O-):9 Het is maar net wie je bedoeld.

13. TheEvilCuber

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb jij tot nu toe bijgedragen aan deze thread? Niks, behalve dat je iedereen hier zit te irriteren met je hinderlijke gedrag.

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    StealthViper zijn reactie is best begprijpelijk. Wil je comentaar hebben op anderen moet je zelf ook wel eerst iets goed doen. Als je af en toen een spelfout maak, is er niets aan de hand. 15 fouten in je startpost met comentaar is echt niet normaal. Ik weet het, StealthViper haalt ook de zeik foutjes eruit :)

15. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Iig heb IK mijn mening gegeven over deze thread, neem daar eerst maar een voorbeeld aan. *)

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Deze zin is echt niet normaal te lezen :{ Je mag echt wel komma's en andere leestekens gebruiken als dat nodig is ;)

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Wat dacht je van een automatisch verzonden PM, die iedereen automatisch ontvangt als hij/zij zich heeft geregistreerd, waarin kort enkele kernzaken worden aangekaart, zoals hoe ze een Xbazar-thread moeten opzetten, het beleid over modchips, schelden en dergelijke zaken? :)

18. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    dat vind ik nou eens een geniale en concrete oplossing....ben je meteen van heel het gezeik af...en als ze het dan nog niet goed doen kun je ook meteen een waarschuwing geven ofzo.....of gaat dat weer iets te ver...

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Zou een oplossing kunnen zijn. En nog een redelijke ook nog. _O_

20. TheEvilCuber

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jou mening hier nog niet kunnen vinden hoor? alleen maar gezeik over , . en spaties.

Deel Deze Pagina