[Opmerking, klacht]Onnodig geband door Wouter.(dictatuur)

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door masterape, 11 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterape

masterape Guest

Hoi,

Ik ben gister geband door jullie (on)vriendelijke Wouter.
    Het begon bij deze thread denk ik:

http://archief.xboxworld.nl/forum/showt...&threadid=27092

Ik had net een thread geopent, komt Wouter weer eens aan met zijn negatieve post. Ik zeg er iets van, best beschaafd. Iemand zei ook nog in die thread: Doe es normaal Wouter. En die post heeft ie snel weggehaald. Wil ik later weer es op het forum wat doen, kan ik niks meer doen(geband dus) :mad: :mad: Je wilt niet weten hoe kwaad ik was, want wij hebben wel vaker ruzie. Maar hij maakt misbruik van zijn mogelijkheden op XBW door mij te bannen. Ik vind dat dit niet meer kan. Het lijkt wel op eenDICTATUUR

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2003
  2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je geband voor alleen een bepaald onderdeel?? Dat je hier wel kunt posten?

3. masterape

masterape Guest

Nee ik was gister geband. Ik heb toen een mailtje gestuurd naar wat andere crewleden hier, en toen heeft er een mij geunbanned. Maar het is toch belachelijk waarom ik wordt gebanned?

4. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
  5. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me niet echt verstandig om dat nu hier aan de grote klok te hangen. Nu gaat iedereen die geband wordt daartegen in verweer... denk dat je geluk hebt dat je geunbanned bent.. maar ik dacht dat Wouter daar helemaal niet meer over ging??

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    lees de faq is. Dit is edge's house:+

7. masterape

masterape Guest

Ja en dus in de doofpot stoppen net als vietnam. Nu weet je tenminste dat ze gewoon iemand bannen al hebben ze daar zin in.

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Het valt mij idd ook soms op dat "WouteR" regelmatig ongelukkig uit de hoek komt. Hij zal het ongetwijfeld allemaal goed bedoelen.

Waarom handel je het niet met hem zelf af?

Maarre welkom terug!! :)

9. masterape

masterape Guest

Denk je nou echt dal nog een woord aan hem vuil maak. Hij misbruikt zen plaats in de crew, en ik kan er niks tegen doen.:mad:

10. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Welcome to the real world!!

11. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    en waarom zou hij dat doen?

Ik ben van mening dat wouter het beste voorheeft met het forum.
    Hij heeft in zijn reactie gelijk, en beargumenteerd alles goed. Ik weet niet wat de reden was voor jou ban, want jij deed volgens mij ook niks verkeerd.
    Buiten dat je op moet houden met zeiken over wouter.

/edit
    Ik vind trouwens dat het ook weleens gezegt mag worden hoe netjes de site en het forumgedeelte eruit ziet. Op 1 moderator na (degene weet wel dat ik hem bedoel), is alles hier perfect.

Dat van dictatuur slaat compleet nergens op, want dan zou dit topic (suggesties, problemen en opmerkingen) er niet zijn.

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Wouter je zeker niet alleen hier om heeft gebanned. Dat is bijna altijd een optelsom.
    Hij geeft gewoon z'n mening in jouw topic dus wat zeur je nou over negatief gedoe? Je wilt toch geen dictatuur, dan mag hij toch gewoon zeggen wat hij er van vindt?

13. masterape

masterape Guest

Nou jij hebt iets tegen een Moderator en ik ook. XBW MODs zeiden zelf tegen mij dat hij in een pesthumeur is, maar dat moet hij dan niet op mij afrekenen.

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Je zegt hier anders genoeg. Je kunt wel wat doen!! Heb je ook gedaan, je bent immers niet meer gebanneden daarmee je gelijk behaald.

Wat wil je nu dan bereiken als ik vragen mag. Verwacht je excuses?? Wil je dat iedereen met je meeleeft??

Je hebt namelijk de oplossing zelf al:

1. WouteR was volgens mods in een pesthumeur.
    2. WouteR heeft blijkbaar niet terecht gehandeld. Dit aangezien je niet meer gebanned bent.

Ik snap dus je probleem niet! Dus mischien kun je aangeven wat je nu precies verwacht of wil??

btw. Ik val je absoluut niet aan.

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  15. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Pas op hoor AJK voor je het weet word er een hele thread aan je gewijd... :)

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    [off-topic]
    Als het een positieve thread is! ;)
    [/off-topic]

[off-topic 2]
    Mooie Avatar! Ben je ook van Schotse afkomst? Ik heb op mijn MotoGP2-bike ook de Schotse vlag (pokkewerk trouwens).
    [/off-topic 2]

17. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    [Off topic reply]

Nee wel Engels maar ik hou gewoon van die omgeving daar, vooral de Pubs etc.. :)

[Off topic reply off]

Maar Wouter zou jij ons meer duidelijkheid in zake deze uiterst verontrustende *proest kuch steun* situatie kunnen verschaffen..

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Na bespreking in het Moderator hok hebben we besloten ook Masterape de toegang tot het forum te ontzeggen.

Vervolgens gaat onze Aap-vriend 'rondmailen naar crewmembers'? Er zijn 3 personen die voor dat soort problemen aangesteld zijn, en dat zijn DwD, Dioga en Martijn - Niet de andere crewleden, die val je daar alleen maar me lastig.

Het is voor mij vooralsnog een groot raadsel waarom Masterape unbant is, zeker daar niet om opheldering is gevraagd rondom de ban of is voorgesteld over te gaan tot een unban.

Voor nu gaat de Masterape account nog gewoon op slot en heeft hij het bij mij iniedergeval verpest. "Misdaden tegen het forum" noem ik dat; Een hetze creeeren rondom de termen 'Dictatuur' en 'Tirannie' gaat er bij mij allang niet meer in - This is Edge's House, remember?

19. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Oh oh dit betekent ouderwets gelazer in het modhok :9

20. bobrules

bobrules doctor x-box

Leuk Bevonden:
    0
    dit is allemaal wel leuk en aardig maar waarom is masterape nou gebant? in mijn ogen doet hij niets verkeerd. hij geeft alleen zijn eigen mening. als jij het er niet mee eens bent hoeft je hem nog nie te bannen wel?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina