Opmerking mischien klein probleempje

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NatureGoneWild, 13 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hi,

Ligt het aan mij of doet het forum al 2 dagen raar,avantars werken bij de meeste niet en heb hem al 4 x verandert helpt ook niet,en dan bij de msg's heb ik een reply gepost,staat er nog steeds dat die van voor mij de laaste post heeft gedaan,en dat ookal 5 x :),tis maar een kleine opmerking mischien tijdelijk,ik dacht ik meld het even,niet zo belangrijk maar toch :)

2. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon vernieuwen/refreshen.. :)

3. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Als ik een reply heb gedaan kom ik in die thread terecht en dan ga ik pas naar het scherm met alle threads dus moet altijd al refreshen voordat ik er ben,dus dat kan niet :) en dit msg zag ik pas naar een paar min.... eerst wilde ik kijken of jullie gereplyed hadden,maar het stond er gewoon echt niet,hopelijk is dit alleen bij mij en btw,
    de icoon'tjes voor een thread zijn ook wel is weg

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    en hoe staat het met je inet verbinding? :{

5. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Kabel en het gaat allemaal nog snel maar het ligt zo te horen alleen aan mij dus w8 ik wel tot morgen,ik had bijvoorbeeld bij de sectie xbox live! en lan staat er "wie heeft zin in zeeland lan"
    ik heb daar als laast gepost,maar steeds staat er nicotjeh en alsk er kom staat men boodschap er wel en dan soms weer niet,en heb nu ongeveer 3 uur al staan:bezig met figuur downen van |...|
    maar ik doe niks en hij zit vast en opnieuw opstarten helpt niet nee ik w8 wel tot morgen en dan post ik wel wat er is gebeurt

Thnx for trying to help

edit:bij nieuws is nu alles wit en das vrij irritant omdat als ik met men muis op nieuws staat het woord word dan wit
    wit op wit=weg :)
    en screens doen het ook niet nu weet ik zkz dat het aan mijn pc ligt,sorry voor de overlast,zeelandnet heeft wel is zulke kuren(vaker gehoort)

Laatst bewerkt: 13 jan 2003
  6. THA NICK

THA NICK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had ik net ook nog last van!
    Ik ben toen naar extra gegaan. (boven in beeld)
    Dan internet-opties.
    Geavanceerd, multimedia!
    Daar moet je even paar dingetjes aanzetten! (zoals afbeeldingen weergeven)

7. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Bedankt allemaal,maar het lag aan me i-net vandaag is alles weer o.k. zeelandnet had ff een probje gister ach jah tis nu weer gemaakt,als een mod wil mag hij er een slotje op doen ^^

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina