(opmerking)onbeschoft

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lord Kain, 21 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Yo mensen ik heb effe een opmerking waar ik al een tijdje mee zit.
    Het valt me wel eens vaker op dat als iemand een thread opent over een serieus onderwerp dat er dan veel mensen zijn die denken dat ze leuk zijn en je voor gek zetten.
    Hier is een voorbeeld ik maak een thread over dat ik een doa3 personnage leuk vindt en ik vraag heeft iemand anders ook zoiets maar wat gebeurt er ze reageren zo:

    Door maarten=xbox:tomb raider angelia jolie is lekker maar die bestaat :p jij lijkt mij een ziek kleutertje

    Door sonic 87:confused:ick fuck

    Zo gaat de lijst zon beetje door ik vind dit echt niet normaal want toen ik dit las was ik wel effe terneergeslagen.
    Want wat kan ik eraan doen!
    Ik vind dus dat as iemand nog zon opmerking ergens doet dat ie gebanned moet worden want dit vind niet normaal meer je gaat toch niet tegen iemand zeggen sick fuck!?!? net alsof ze praten tegen een physco.
    Dus wat zeggen jullie ervan geef zelf een mening.

    _0/ greets _0/
     
  2. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat van Sick fuck ook te ver gaan, maar als je verliefd wordt op een cybergirl en een DOA3 karakter ben je echt niet normaal...

    Sorry he, maar die tread was gewoon te dom, daar kon je niet op reageren en ik kan gerust die opmerkingen begrijpen. Om eerlijk te zijn, ik denk juist hetzelfde als Sonic maar alleen zeg ik dat niet...
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  3. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    sick fuck.....

    hehe, grapje:) als jij ayane lekker vind dan vind je dat maar. geen probleem. ik moet toegeven dat ik mn ogen ook niet van rachels borsten kan houden. maar wat wil je, er is ook geen ontkomen aan...
     
  4. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus je vindt mijn niet normaal :{ waar slaat dat nou op!
     
  5. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, wat is er normaal aan het verliefd worden op iets wat er in een tv-scherm zit, en niet eens echt bestaat. Als jij dat normaal vind moet je maar eens dringend ouder worden dan 14 jaar.

    Ik weet nu al wanneer je 18 jaar bent dat je beseft dat je niet normaal bezig bent en nog eens goed met jezelf gaat lache.
     
  6. Chemer_128

    Chemer_128 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zegt dat je Tomb raider wel leuk mag vinden want die bestaat (wat een look-a-like is)maar ayane niet vind ik dat echt belachelijk, want er zijn genoeg look-a-likes die op ayane lijken.
     
  7. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    ja kijk dat zijn jullie menining maar ik vind het gewoon niet normaal als je zegt sick fuck je bent gek je bent dit dat.
    Wist je dat je iemand dan kan kwetsen!
     
  8. Chemer_128

    Chemer_128 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vind ik ook

    (ps hoe kan ik een avatar instellen? weet al :+ )
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  9. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach laat mensen maar denken wat ze willen.
    Er zijn er vast nog wel duizenden anderen die net zo denken als jij.
    En er zullen altijd wel mensen zijn die daar vervelende opmerkingen over maken.
    Maar die opmerkingen gaan idd wel erg ver en lord snowboard wat is normaal dan.
    Bestaat er wel zoiets als normaal en in deze tijd hoe defineer je normaal?
    Normaal bestaat niet want normaal is een perceptie dus iemand niet normaal noemen kan dus niet want je bent het zelf ook niet.
    Ik ben het ook niet niemand is normaal we zijn allemaal anders dus accepteer dat maar.
     
  10. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk jij begrijpt het jij bent teminste verstandig :)
     
  11. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook gezegd dat Sick Fuck te ver gaat, en dat je dat niet moet zeggen. Maar als je zegt dat je verliefd bent op een cyberfiguur ben je, sorry, zeer slecht bezig.
    En als Sonic zegt dat jij een sick fuck bent moet je daargewoon overzien...

    Maak je er niet zo druk in en laat het over je gaan.
     
  12. Chemer_128

    Chemer_128 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    nog zo iets verstandig wat is verstandig? dat ligt er ook maar aan, maar waarschijnlijk zijn die mensen met die opmerkingen zelf ook verliefd op dead or alive figuren maar durven ze dat niet te zeggen :D dat is pas"sick"
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  13. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
  14. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrip tonen voor wat iemand anders vind of denkt is iets anders dan hetzelfde vinden of denken.
    Je moet ook iemand anders zijn standpunt kunnen begrijpen als je een eerlijke mening wil vormen en dat is wat ik deed.
     
  15. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Sorry t-xpe5 maar ik moest ook best wel lachen toen ik je thread las. Dat mensen je gaan beledigen gaat misschien een beetje te ver. Al ligt het er wel aan hoe je reageert op hun opmerkingen. Ze zeggen dat heus niet om je te serieus te beledigen of te kwetsen of wat dan ook. Maar ze zeggen het gewon omdat ze het wel heel vreemd / grappig vinden dat er daadwerkelijk iemand verliefd kan worden op een cyberbabe.
    Als je een beetje had nagedacht voordat je die thread maakte, had je dit soort reacties wel kunnen verwachten.
    Ook denk ik dat je je misschien beetje verkeerd hebt uitgesproken.. Ik denk eerder dat je die bepaalde 'babe' knap vind dan dat je er echt verliefd op bent. Ik bedoel, weet je wel wat verliefd zijn is? Zoja, hoe kun je dan gevoelens hebben voor een paar geile pixels die helemaal geen echte persoonlijkheid / gevoelens hebben?

    Je moet het niet allemaal te serieus opvatten wat we hier op het xbw-forum blaten, want het meeste is niet serieus bedoeld om iemand pijn te doen. Ok?

    Amen :).
     
  16. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jou mening, en zon soort mening willen we eigenlik niet horen want dat kwetst mensen.

    Of je nou verliefd bent op Angelina Jolie of Ayane, het maakt geen reet uit, want je maakt toch bij beiden geen kans.

    Hij vroeg wie jullie leuk vinden, niet wat jij van hem vind _0/
     
  17. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je gelijk hebt zulke reacties had hij idd kunnen verwachten ja
    maar toch sommige opmerkingen gaan wel echt te ver.
     
  18. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Jaja, en taal is bindend, niks subjectiever dan een stel woorden. Ben ik het allemaal mee eens, definities van normaal zijn er niet. Dat neemt niet weg, dat ik het ook wel een beetje sneu vind als iemand op een poppetje uit een spelletje geilt. Als je Lara Croft zo nodig geweldig vindt, dan hoop ik dat je Angelina Jolie bedoelt en niet dat springende mens uit het spel.

    Word nou maar gewoon verliefd op een levend meisje en zij zal je een stuk gelukkiger maken :)
     
  19. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Die woorden doen anders wel schade.
    Want als je die dingen zegt dan voel je het ook alsof ze in het echt tegen je zeggen.
     
  20. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je toch proberen dingen te negeren en opmerkingen niet zo op te vatten als ze er staan. Dit kun je dan alleen zelf oplossen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina