Ik had de counter strike review bekeken en kwam dit tegen: Heeft jordi nog geen rs3 gespeeld ofzo? Aangezien als je een team game speelt je toch echt niet meer kan terugkomen hoor...?
de enige mode waar je kunt terug komen is sharpshooter.....bij de rest zul je idd toch echt moeten wachten
't is een combo... ALs je doodgaat moet je opnieuw geld verzamelen plus dat de vijand je wapen kan pakken, als je in een ander spel doodgaat wordt je er niks slechter op. "t is niet 'een' punt. De gameplay is daarop gebouwt, wat het heel erg verschillend maakt aan andere online shooter, die veel simpeler in elkaar zitten wat betreft dat specifiek tactische aspect.
Sorry maar jij zegt toch echt: Ik citeer "Als een kip zonder kop rondrennen" dat is toch echt fout.... Maarja als jij bij jouw uitgebreide COMBO blijft en dat over die kop dus klopt... Wat jij wil....ik weet wel hoe het zit....en 1 game van counter strike of rs3 gaat over om met je team te overleven...Jij zegt dat rs3 dat niet heeft...en met bedie gaat je ranking omlaag als je verliest...met beide spellen alleen moet je met cs vanwege geld en wapen keuze iets strategoischer spelen....
Staat het er of niet.....het is gewoon niet zo....Okeej eerst zei je van jah daar heb je gelijk in alleen nu weer niet
Het is altijd erg als je doodgaat in een spel online. Maar bij een shooter als Rainbow Six ga je dood, en moet je dat potje wachten..je komt niet meer terug..maar je wapens blijven hetzelfde. Als je bij Counter Strike vaak genoeg doodgaat zal je het moeten doen met een klappertjespistool, hoewel anderen met bonenschieters op je lopen te knallen!!! Dat is het verschil wat hij wil aangeven, niet ten nadele van een game...het boeit niet, zolang dit verschil maar duidelijk is, daar gaat het om!
Jah maar als we over realistisch gaan spelen kan ik nog wel ff verder gaan.......en moet DIT dus dat je niks overhoud gaan zorgen dat je beter gaat spelen :-S? Nee dus.....en zoals je al zegt lekker zijn hun allemala dik beter