opmerking; verwijderen oude topics

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door X-TIM-X, 16 aug 2004.

  1. X-TIM-X

    X-TIM-X Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    wat me opviel is dat er verschrikkelijk veel oude, loze en geblockte topics zijn, zo stuitte ik gisteren over een topic van halo 1 waarvan ik dacht daqt het 2 was (die overigens nu geblokkeerd is) misschien is het een idee om dit soort topics weg te halen dus een soort opruiming te houden want het is erg moeilijk de zinvolle topic terug te vinden
    misschien kan je mijn idee in overweging nemen
    (en als jullie het geen goed idee vinden kunnen jullie dit topic weg halen zodat niemand meer op dit ''loze'' topicje stuit
     
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doen ze niet. Het is ten eerste veel werk, ten tweede ook een trots van zoveel threads. En als ik nou wat info over halo 1 nodig heb, en dat staat daarin? Dan is gedeleted... Daar heb je ook niet veel aan.
     
  3. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is idd onmogelijk/nutteloos, omdat er nog nuttige informatie in die threads kan staan. En dan kunnen mensen d.m.v. de zoekfunctie deze threads vinden en de info eruit halen, en hoeven ze niet en nieuwe thread aan te maken.
     
  4. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien zou iemand al die oude threads over 1 onderwerp (bijvoorbeeld halo1) allemaal kunnen samenvoegen in een duidelijke thread? Dan kun je alles veel gemakkelijker doorlezen etc.etc. en is het ook niet zo'n troepje. :)
     
  5. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Van elk spel kan iemand met toestemming van een mod of admin 1 of meerdere grote threads maken om het overzichtelijk te houden gr. Bijv.: [Halo] Help faq, en nu dan ook weer elke keer een deel met Halo 2: Geruchten en feiten deel 1,2,3,4. Zoiets. En niet elke keer een loze thread maken van: Ik zit hier vast en is er cheats voor dit spel. Te veel rommel anders en het bespaart de mods en admins een hoop werk.
     
  6. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm het is opzich niet echt een slecht idee, maar ik denk wel dat dat ontzettend veel tijd vraagt.
     
  7. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Sorry kom er nu pas achter.. Dubbele post.. O-)
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2004
  8. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Kost wel veel tijd ja :p Ach ja, heb je leuk wat te doen. ;)
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    bij xbazar zouden ze wel gelijk weggehaald kunnen worden, want daar heeft niemand het volgens mij meer nodig
     
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Een verloopdatum is ook een optie, maar ja dan valt info van oude games ook weer weg.
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen ook wel weg opzich. Maar het is toch wel mooi als je dit ziet staan:
    threads: 26.169
    posts: 284.421

    Dat zie je niet op veel forums hoor....
     
  12. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kunnen ze toch ook wel op een andere manier laten zien: door bijvoorbeeld het er wel neer te zetten maar die threads gewoon te verwijderen in Xbazar. Ze kunnen voor mijn part ook wel zoiets neerzetten als: "Er zijn al ... threads aangemaakt en er is al ... keer gepost."

    /Edit: Sorry dat bedoelde je ook :+.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2004
  13. X-TIM-X

    X-TIM-X Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien kan het onderverdeeld worden over apparte threads, zeg maar een halo thread en die is dan weer onderverdeeld onder ''haloI'' en ''haloII''
    (this wel een hele hoop werk, maar mocht de admin zich vervelen heeft hij wel wat te doen :) )
     
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar, je verveelt je een keer dan ga je dat doen hé. Je moet het blijven updaten en updaten. En ook als je je niet verveelt... Dus het is een beetje onbegonnen werk...
     
  15. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    anders 1 van jullie al die threads opzoeken die compleet onnodig zijn en die dan later aan een modje doorgeven :9:D
     
  16. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Topics die lame zijn mogen verwijderd worden van mij, bijv spam threads.
    Wat vinden jullie van *hierzijnsite*.Topic gesloten, die kunnen allemaal weg.
    Maar ergens reeds gelezen dat XBW bij lange niet veel van hun vrije ruimte gebruiken.. dus niet nodig om te verwijderen.+Hoe gaat het dan met de reacties van een member in een verwijderd topic?Gooit postcount en al in de war?
     
  17. X-TIM-X

    X-TIM-X Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    zit wat in ja :{
     

Deel Deze Pagina