1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opnemen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ol' Capone, 18 jan 2006.

  1. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor een powerpoint presentatie wil ik een filmpje uit Microsoft encarta (2006) in de powerpoint presentatie verwerken. Ik vond geen mogelijkheid om vanuit Encarta het filmpje op te slaan, dus probeerde ik met behulp van Camtasia het filmpje op te nemen. Dit lukt echter niet. Als ik het filmpje namelijk dan afspeel zie ik alleen maar zwart scherm.

    Dus nu de vraag:
    Hoe zorg ik dat ik gewoon kan opnemen,
    of: Hoe sla ik een filmpje uit encarta op, zodat ik 'm in mijn ppp kan zetten?

    Bij voorbaat dank.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb aanstaande vrijdag een presentatie over FEAR. (Denk niet dat ik nerd ben, maar het was verplicht om over een game een presentatie te houden)

    Hiervoor wilde ik graag het intro filmpje gebruiken als intro voor mijn presentatie, en ik heb gewoon het filmpje uit de bestandsmappen van FEAR gehaald. Werkt prima :)

    Kan je dat filmpje uit encarta ook niet gewoon uit een map halen op je HD ?
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet of je een cdtje hebt van die encarta maar dan kan je kijken of hij misschien op die cd staat in een map
     
  4. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    die mappen zijn volgens mij wel genummerd, en hebben niet een normale naam ofzo.. o_O
    das dus een hels karwei..
     
  5. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 4cd's, en 1 dvd. (Programma zelf is op hd geinstalleerd) heb niet op de cd's of dvd gekeken, maar wel in de map in program files. Daar word ik niets wijzer uit...

    Het programma (camtasia) zegt wel iets over hardware versnellingen ofzo... dat het daar iets te maken mee heeft...
     

Deel Deze Pagina