1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opnieuw grote dashboard-update in de Herfst

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 27 mei 2006.

  1. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    @ the watcher kan jij je geconverteerde filmjes met xilisoft wel fullsreen op je tv kijken? zoja hoe doe je dat en zou je me dat willen uitleggen.
    welk programma gebruik jij van xilisoft + welke versie?
    thnx.:thumbs:
     
  2. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal er ooit zo een Transcode 360 uitkomen voor de Windows Media Connect? Dan kunnen die files on the fly gedecodeerd worden... dat was wel handig
     
  3. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een filmpje toevoegd met de knop toevoegen kun je daarna bij de rechter schuif balk de resolutie instellen als je deze naar beneden scrollt! :9

    Heb net even prison break aflevering 9 met subs gekeken gestreamd van mijn pc

    Gewoon even xvid naar wma gevonverd heeeeeerlijk gewoon _O_
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dat met die subtitles?
     
  5. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb bij het converten de subs en de naam van de file zelfde naam gegeven was ook verbaast dat hij op mijn 360 met subs afspeelde
     
  6. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog een beetje een noob op dit gebied, maar ik heb al wel begrepen dat ik nu dus vanaf mijn laptop films kan streamen naar de 360 toe. (ik heb media extender erop, ik kan nu ook foto's en mp3's op mijn 360 zien iig)

    1. als ik films wil streamen, moet je er nog wel stappen voor ondernemen?
    (daar bedoel ik mee, van extensie veranderen ofzow, of converteren (???)wat ik net lees)
    2. zit er een limiet aan? Ik heb nu bijvoorbeeld nog 10.9Gb op mijn 360 aan ruimte over. Een film van 4Gb moet dus geen probleem wezen?
    3. Neemt hij de ondertiteling nou wel of niet mee (als ik een film heb waar de subs al ingebrand zitten)
    4. heeft er iemand een site waar het allemaal uitgelegd wordt wat er nu mogelijk is? (en ook alles wordt uitgelegd hoe je t moet doen.)
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    1. WMV bestanden kan je direct streamen! Andere bestanden moeten worden geconverteerd. (alleen voor Media Connect en Media Player 11, als Media Center Extender kan je Transcode 360 gebruiken om andere formaten af te spelen).
    2. Voor het streamen van foto's, films en muziek naar de Xbox 360, heeft de hoeveelheid vrije schijfruimte geen invloed.
    3. Als je één bestand hebt waar de ondertiteling al in is verwerkt, wordt deze gewoon meegenomen. :)
    4.
    • Streamen van WMV bestanden m.b.v. Media Connect.
    • Afspelen van WMV bestanden via CD/DVD en USB apparaten.
     
  8. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan op twee manieren films met subs kijken opde 360.

    Manier 1: Je hebt een filmbestand (WMV) waarin de subtitles al in zitten, deze worden dus ook inclusief subs naar je 360 gestreamd.

    Manier 2: Je hebt een avi (o.id.) en een srt bestand (srt bestanden zijn subs). Met WinAvi Video Converter kan je van een AVI bestand een WMV bestand maken, als er in dezelfde map ook een srt bestand staat met dezelfde naam, neemt hij deze ook mee en heb je na het converteren een WMV bestand met ondertitels ingebouwd.
     
  9. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je hiermee ? Dat je transcode 360 ook voor windows media connect kan gebruiken, dus je kan gelijk dat film op je xbox360 kijken terwijl die aan het coderen is. Want ik kan nergens dat optie vinden voor t360 net als bij windows media center.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, Transcode 360 werkt alleen i.c.m. Media Center! Niet met Media Connect of Media Player. :)
     
  11. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik heb wat interessants gevonden:

    OK, just found out that TVersity will stream video in WMV format to the 360 right now. You just need to make a few little change to the configuration files.

    An update of the UPNP server is to be expected that will allow realtime transcoding of video (xvid and other) to WMV format, This solution will likelly become the new T360!

    For now, just grab a copy of tversity and stream your network based WMV files with it.


    Dus verwacht binnenkort een transcode360 die wel wmc ondersteunt :D .
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kijk, das nog eens goed nieuws :thumbs:
     
  13. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat transcode 360 nou precies?
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nog steeds niet de update downloaden. Is daar al een oplossing voor?
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    En je zit wel op live? Dan zou ik de microsoft klantenservice maar ff bellen
     
  17. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik men tv op 720p of 1080i zet krijg ik de filmpjes niet in fullscreen. Zet ik hem weer op 480p krijg ik wel full screen. Moet je je wmv in een bepaalde resolutie converteren.
     
  18. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook niet als je een game start, bijv Hexic?

    Bij mij zijn alle filmpjes automatisch fullscreen, maakt niet uit welk formaat ze zijn, mijn 360 staat op 1080i.
     
  19. Renegade Master

    Renegade Master Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Frodo28

    Frodo28 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem als jij. Maar na de vernieuwde release van de update is het mij vandaag gelukt om eindelijk mijn xbox geupdate en weer aan de praat te krijgen. Ik heb rond een uur of vier de update uitgevoerd.
    Als jij nog steeds problemen hebt moet je inderdaad de helpdesk maar gaan bellen.
     

Deel Deze Pagina