1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opnieuw grote dashboard-update in de Herfst

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 27 mei 2006.

  1. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Nergens last van gehad. Nog nooit een vastloper gehad. Zelfs VOOR de update niet.
     
  2. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had normaal ook nooit vastlopers, maar nu bijna altijd :confused: Altijd als naar mijn menu ga tijdens een game, ik hoop echt dat ze daar eens iets gaan aan doen...
     
  3. basovich

    basovich Guest


    dankje :thumbs: !!

    EDIT:
    ik heb nu wat filmpjes op mijn pc, en ik heb net geconnect tussen mijn X360 en PC..maar nu vind hij die filmpjes helemaal niet..en ik weet ook niet hoe ik een apparte map voor mijn 'media sharing' moet maken??!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2006
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus voor die update liep hij ook al vast?
    Waarom bel je in godsnaam niet voor een nieuwe? Maak gebruik van je garantie.
    Eén keer vastlopen mag maar regelmatig heb je gewoon niet voor betaald.
    HOP, BELLEN :+
     
  5. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    maarjah als ik bel dan krijg ik toch zeker geen nieuwe :) Ik moet hem dan gewoon opsturen en dan moet ik super lang w8ten tegen dat ik hem terug heb .. en ik kan geen 1dag zonder xbox360 :) maar iedereen heeft toch wel vastloper gehad , als je een game speelt en dan ga je naar je menu , loopt ie heel vaak vast :mad: voor de update had ik dat misschien 1keer in de maand ene vastloper en na de update bijna dagelijks :mad:
     
  6. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Die update is in middels gefixed, ik kan het weten heb zelf mijn gerepairde X360 vrijdag geupdate.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De games die bij mij na 10 minuten vastlopen of de melding unreadable disc geven op een andere Xbox 360 geprobeerd, en dat gaat allemaal goed. Deze Xbox 360 is geupdate met de gefixte update.

    Ook heb ik nog even tig relevante stap voor stap troubleshoot artikels doorlopen uit de MS Knowledgebase, maar zonder succes. Direct maar bellen met de helpdesk, en dat ding zonder harde schijf voor service aanbieden...:'-(
     
  8. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt in een leuke tijd dat je hem aanbied voor reperatie :eek:

    Gears of War, FEAR, Call of Duty, RB6 Vegas }:]
     
  9. apekloot

    apekloot Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    is het eindelijk mogelijk om met die nieuwe update muziek door te spoelen?
    ik vind daar niet direct info over op het forum, en zelf heb ik men xbox nog niet geupdate (ik zit op kot met vpn connectie en daar laat die xbox live niet zo makkelijk toe
     
  10. dannynima

    dannynima Guest

    Hier een positieve reactie: M'n 360 loopt perfect na die update, en vind het wat overzichtelijker geworden.
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ze hebben ook die bug gefixt dat je op sommige xboxen geen reclame vensters kreeg.
     
  12. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    HD samples van microsoft branden voor op xbox 360

    Hoi,

    ik wou om verschil te laten zien wat sampels van de microsoft site wmv hd 720p op cd zetten om zo af te speelen via xbox 360 (als ik ze steam via pc haperen ze namelijk) maar zowel via nero als windows zelf geeft hij bij branden een foutmelding. weet iemand hoe je dit het beste kan doen voordat ik nog een cd verpruts:mad:
     
  13. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Brand je ze wel als Data disc?
     
  14. Renegade Master

    Renegade Master Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je ze alleen via PC streamen of via USB device, bv memory stick ofzo. Dus niet via gebrande cd/dvd, misschien na latere update.
     
  15. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja doe ik maar geeft dus gewoon fout aan
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan je HD movies downloaden? Want daar kwam volgens mij een gerucht daarover.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    stel ik heb wmp 11, hoe kan ik dan precies divs afspelen/converteren?
     
  18. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurt vanaf 22 november in de U.S.
    Wanneer het naar europa komt is nog niet duidelijk. Het is hier vaak moeilijker met alle verschillende wetten van de E.U. landen.
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    De update is zwaar KUT!!! Had nooit vastlopers. Nu wel en vooral met COD 3. Heb dat spel nu een paar uur en de xbox is al 7 keer vastgelopen. FUCK
     
  20. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Had je dan ook al vastlopers met COD3 voor de update :?
     

Deel Deze Pagina