1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opnieuw grote dashboard-update in de Herfst

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 27 mei 2006.

  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Nooit gespeeld voor de update (was nog niet uit). Maar zal wel aan dat spel liggen ja. Alleen had ik voor de update nooit vastlopers. Erna liep Dead Rising een paar keer vast en dan nu COD heel vaak. Net weer een paar keer. Echt jammer!
     
  2. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    update is echt slecht.......zoveel mensen die vastlopers hebben. Microsoft heeft hiermee slecht werk geleverd.
     
  3. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik onderanderen heb super veel vastlopers , ligt niet aan het spel hoor ligt ana de xbox360 ! ze moeten het maken of ik word kwaad :mad::d
     
  4. Bunck

    Bunck Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wordt er ook een beetje moe van..
     
  5. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    echt heel jammer van ms................hoop dat dit in de toekomst niet meer voorkomt......ik heb die updat niet kunnen downloaden want ik heb mijn xbox360 opgestuurd om het te laten reparen.....maar ik betwijfel nou of ik het zal gaan downloaden omdat ik ten eerste geen xbox live gold en ten tweede maak ik er eigenlijk niet veel gebruik van live.
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ofline heeft het ook z'n voordelen. Kleine kans dat hij direct je xbox sloopt hor :x
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds die update loopt mijn Xbox 360 juist niet meer vast.
    Het is niet zo dat iedereen die die update heeft zijn Xbox 360 kapot gaat.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Same here. Sinds de update is m'n 360 eigenlijk alleen maar sneller en soepeler geworden.
    Afgezien van een kleine hapering hier en daar, maar dat heeft met Live te maken, niet met m'n 360. :)
     
  9. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    maar bij de meeste wel en dat is het probleem lees maar het thread defecten xbox360 door.
     
  10. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vandaag bellen naar ms , Ik vind niet dat da kan , ge koopt een xbox360 voor zoveel geld en gedraagt er zoveel zorg voor en dan komt er daar zone klote ipdate waardoor heel uwen xbox360 vastloopt grr! En nu zou ik hem moeten opsturen , en da wil ik niet want dan moet ik mega lang w8ten plus ik heb bang dat het juist niet gemaakt zal zijn.
    Hoelang moet je wachten ?
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Verschilt per persoon eigenlijk. Ze geven aan dat het ongeveer 15 werkdagen duurt.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, maar je gaat daar toch niet posten als alles goed gaat? Dat topic schept een verkeerd beeld over het aantal mensen met problemen. =(
    Ik merk geen verschil in prestatie voor en na, sowieso pas twee keer een vastloper gehad.
     
  13. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    als je naar ander forums kijkt dan zie je ook dat een groot aantal mensen problemen hebben met de update, tuurlijk ga je niks in de thread defecten xbox360 consoles posten als je geen problemen hebt met je console maar heel veel mensen hebben op die thread gepost met het verband dat hun xbox360 console vaak vast loopt na het updaten van de laatse update.
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een WMV bestand naar een Philips CD gebrand, en ik kon hem afspelen op m'n 360. Nu heb ik hetzelfe WMV bestand gebrand op een EMTEC DVD-R, en ik krijg een error dat ie hem niet kan afspelen. Hoe kan dat?

    Edit: mijn DVD heb ik op "multisession" gebrand, misschien dat dat het is?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er voor zover ik weet een data CD of DVD van maken. Gewoon met de bestanden er los op
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dit op? Tuurlijk heb ik er een data DVD van gemaakt, wat anders?

    Ik wil weten of een 360 multisession discs kan lezen, want mijn eerste poging is mislukt. Het kan aan de DVD liggen, maar het hoeft niet.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  17. Xbox Revolution

    Xbox Revolution Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Even snel een vraagje, ik heb nu die update gekregen, maar ik vraag me wel iets af. Kan mijn 360 nu gewoon standaard dvd's upscalen naar 720p, of is dat iets wat alleen die hdd kan? Ik zie namelijk geen verschil met mijn normale dvd's ten opzichte met voor de update.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :)
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ja hij ging vanmiddag idd updaten, dat zat er dus in
     
  20. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog steeds geen reclame op mijn xbox, nog nooit gehad dus hoe komt dat nou eigenlijk?
     

Deel Deze Pagina