1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opnieuw grote dashboard-update in de Herfst

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 27 mei 2006.

  1. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat er rond die tijd ook nog wel een "nieuwe" harde schijf door MS word uitgegeven die je ipv je "oude" harddisk erop kan klikken.
    De nieuwe heeft dan uiteraad meer gig tot zijn beschikking.

    (dat zou ik dan willen he)
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruik ik daar mod chips 8)
     
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Lijkt me best leuk om eten uit een me 360 te krijgen. Hoef ik ook niet meer naar de winkel voor een zak mod chips...
    (kon het niet laten:p)
     
  4. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me ook tof als er nog wat meer visualisaties komen voor de musicplayer, het zijn er nu wel veel maar ze lijken wel allemaal een beetje op elkaar (veel kleuren , golfachtig). Ik zou graag wat hele andere zien.

    Lol, ik zie nu net dat je ook een beetje kunt bewegen in die visualisaties met je rechterstick
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt wel dat Kobold gelijk heeft, over dat MSN. Als MS met die camera vision, 60 GB HDD, HD-DVD add-on en MSN komt, is mijn mening: Dat de Xbox 360 veel beter wordt dan de PS3. (graphics zijn gelijk en online kan wel gelijk zijn en ongeveer die DVD kwaliteit)
     
  6. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat er dan goede muis en toetsenbord ondersteuning komt voor msn , en dat je de letters kunt lezen van je tv scherm haha
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Met msn? Kan je dan met iemand chatten, als degene aan het msnen is achter zijn computer? En zou je bestanden naar elkaar kunnen sturen als liedjes enz.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [faq]*kuch[/faq]
    :x

    Torrent? Wat is dat? ;)
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauzers msn op xbox en laptop op schoot... dat word verwarrend...
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon je filmpjes van je pc op de xbox bekijken en andersom lijkt me vet. Daarnaast is msn er op ook prima, lkker groot op je tv en wat rust voor je pc.

    Maar geen verder internet, dat vind ik wat te eng voor mn 360 O-)
     
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil echt deze pdate maar eerst die andere update maar.
     
  12. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat duurt toch nog maar een paar dagen. Lekker Msn op de xbox 360 en de webcam*) . Ik vind dit echt groot nieuws. Ik ben benieuwd waar ze tegen die tijd nog meer mee komen aanzetten.
     
  13. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat een webbrowser ook niet lang meer op zich zal laten wachten. Zowel de Wii (Opera) en de PS3 zullen beide over een ingebouwde webbrowser beschikken. Maar voor mij hoeft het niet 1,2,3
     
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij ook niet maar als de ps3 en de wii het hebben kan de 360 niet achter blijven. Ze moeten natuurlijk wel hun naam behouden als beste online console.
     
  15. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm met een webbrowser verandert de xbox in een pc zowat... Ik ben al blij genoeg met MSN erop en misschien nog wat andere coole functies.
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag een update willen zien met de mogelijkheid een externe HDD (non Microsoft) op je Xbox 360 aan te sluiten, want die 13 GB is natuurlijk veel te weining.

    Ik zou ook graag Private Chats willen zien waar je met meer man in kan, nu kan je slechts met z'n 2-en, maar soms zou het wel eens fijn zijn dat er nog iemand bij kon.
     
  17. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat WMV-DVD's t niet doen is ook erg lame. streamen via mediacenter is erg omslachtig.... ps. web browsen vanuit je 360 kan al als je een browser op de extender pc installeerd.
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Liever te veel, dan te weinig functies. right?
    lijkt me wel tof :D
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zou zo langzamer hand ook wel weer de oude chat willen terug zien waar je met meerdere tegelijk kan chatten.
     
  20. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou misschien ook komen...

    Wenie of jullie dit http://gamevideos.com/video/id/3954 filmpje gezien hebben?

    Omdat die gozer geen friends in zijn list heeft kan hij het ook niet laten zien dus skipt hij door naar de andere dingen...

    Maar het zou goed kunnen dat het er wel bij komt...

    gezien dit de eerste echte grote update wordt.. waar ze werkelijk grote veranderingen aanbrengen.
     

Deel Deze Pagina