1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opnieuw grote dashboard-update in de Herfst

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 27 mei 2006.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    :lol: Krijg je opeens onverwacht bezoek ;)
     
  2. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het wel lkkr vinden als we vanaf de pc op de hdd van de 360 konden kopieeren zodat de pc niet steeds aan hoeft te staan. muziek kopieeren vanaf usb stick. video kopieeren vanaf cd/usb stick of what ever.hoewel dit allemaal wel lastig zal zijn ivm rechten jah. vooruit kunnen spoelen in music player. als je lange live sets van 90 min wilt luisteren moet je steeds het begin horen. een fast forward zou dan een uitkomst zijn.
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop een externe HDD :)
     
  4. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien het verkeerde topic.

    Maar nu we foto's kunnen uploaden van PGR3, lijkt het me leuk dat we op dezelfde manier skins kunnen downloaden naar de Xbox360 voor toekomstige racegames. Dus dat je via een template en photoshop een mooi ontwerp kan maken. Inplaats van iets lelijks, zoals in MotoGP '06.

    Dit zou een volgende stap naar een meer persoonlijke Xbox360 ervaring. Net zoals de faceplate en je persoonlijke skin van het dashboard.
     
  5. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    'Controller configuration'
    Dat je in het dashboard de knoppen kunt veranderen.
    Dit zou voor mij de beste update ooit zijn (i.v.m. handicap).
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey die msn functie, als je gewoon een keyboard hebt, met een USB aansluiting kan je toch gewoon zo chatten.
     
  7. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al weer enkele maanden geleden dat ik dit topic ben begonnen en jullie hebben laten weten wat de nieuwe update moet verbeteren en toevoegen aan dashboard.

    Op 21 september begint volgens de kalender de herfst, we gaan dus langzaam op weg naar weer een grote dashboard update. Wanneer deze update komt is nog niet bekend, maar waarschijnlijk zal deze plaatsvinden enkele dagen voor de launch van de Playstation 3.

    Op dit moment is er nog vrij weinig bekend over de update, maar wat zouden jullie niet willen zien in de update? Waar moeten ze absoluut van afblijven?
     
  9. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zin in deze update...!! moet alleen nog ff usb toetsenbord kopen:p maakt het eik welk type/merk dit is? wat er niet in moet? I Don't Know!
     
  10. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graag willen zien dat de VIDEOS en die andere folder met videos goed ingedeeld worden want op dit moment staan somige filmpjes gewoon in biede folders en anderen niet.

    Ik weet eigenlijk niet waar ze niet aan mogen komen.
    ik zou wel graag willen dat ze niet aan de marketplace indeling zitten, ik ben er net aan gewend :p
     
  11. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitbreiding van de "Custom dashboard background" mogelijk heid; voor elke blade een apart plaatje instellen. Of misschien een compleet nieuw uiterlijk van het dashboard, gewoon wat moderner.
    wat ook erg relaxt zou zijn is dat ze het nieuws van de www.xbox.com site zouden kunnen weergeven in een balk onderaan het scherm dat het langs komt schuiven (net als bij een zeker dashboard op de oude xbox :eek:) en daar bijvoorbeeld laten zien wat er op die dag voor nieuwe game gereleased is, of bijzonder marketplace spul.
     
  12. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    En zeker allemaal leeftijdsgebonden, net als die Marketplace reclames nu? Die je altijd ziet in het dash. Bijv. dat er nieuwe content is. Echt belachelijk dat ik dat niet kan zien.
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar erger ik me ook dood aan, en er is niks anders wat je kan doen dan een nieuwe gamertag aanmaken. Een andere mogelijkheid om het te krijgen is er gewoonweg niet.... bespottelijk gewoon.:{
     
  14. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hekel aan paraplu's
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ...?
    kansloze opmerking
     
  16. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow dat van de custom dashboard klinkt wel leuk. Dat vind ik nu niet echt fantastisch. Leuk om dat ff te horen. Gelukkig komt de update nu dus goed dichtbij :)
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    een webbrowser:cool: nuff said!!!
     
  18. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn alleen maar dingen die ik graag zou willen dat ze er komen hoor, geen officieel nieuws
     
  19. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat die reclame's zo geweldig zijn, maar toch vervelend. Kun je het niet veranderen in je Family Settings ? Of anders je initial setup runnen, ik blaat ook maar wat :p
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277

Deel Deze Pagina