[PC] opstart fout van oude spelle

Discussie in 'Games' gestart door marco007, 8 sep 2005.

1. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    Er was iemand die mij geholpen heeft met het zoeken van het spel Syndicate (1993 ) , nadat ik dit heb geinstalleerd en het spel wou opstarten krijg ik de volgende foutmelding:

ik heb zelf windows xp en heb mijn vermoede dat hij het niet kan afspelen, kan mij iemand helpen en uitleggen hoe ik het spel toch kan spelen, of zijn hier soms programma's voor, alvast bedankt

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik denk dat je computer te snel is geworden voor dit spel. Ik heb dit probleem ook met veel oude spellen, zoals Whacky Wheels. Die draait gewoon niet meer omdat je pc simpelweg té snel is!

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Compatibileit veranderd?

4. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  5. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    zoek eens op google naar 16 bits subsysteem. Ik wou op een gegeven moment ook een oud spel spelen en toen heb ik het programmaatje "16bitsubsystem" gedownload en gerunt en toen deed ie et. Weet alleen niet meer waar ik het vandaan had dus daarmee kan ik je niet helpen en kheb em zelf ook niet meer :{

6. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Met Windows XP heeft MS DOS de rug toegekeerd. Zo kon ik mijn DOS spellen ook niet meer afspelen op XP, alleen een enkeling doordat er patches voor werden uitgebracht.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Bij het installeren van SP2 word een gedeelte van Dos-prompt verwijderd, hierdoor kan je geen dos games/programma's meer downloaden. Op mijn Packard Bell had ik hetzelfde probleem, moest deze patch downloaden zodat Dos-Prompt het weer deed. Mischien werkt die patch ook bij jou pc...

KLIK

Deel Deze Pagina