Hey peepz, een vraagje: wat voor instellingen kan ik het beste doen bij BF2 met deze pc?: P4 3.0 Ghz 1 gig RAM Videokaart: 6600gt Kwil wel alles gaan proberen maar dat kost weer zoveel tijd om het steeds weer op te laden Dus als er iemand ervaring heeft met de instellingen en mij wil helpen graag _0/ Groetjes!
je hebt tientalle guides daarvoor op het internet staan, google zal dus waarschijnlijk geen kwaad doen om alvast mee te beginnen: http://www.gamer.nl/nieuws/26692
Ik kon alles op de high settings draaien, behalve de texture quality, deze moest echt op medium staan. Dat was op een resolutie van 1024x768 zonder AA en zonder AF aan. Mijn pc was bijna hetzelfde, daar ik 2GB geheugen had. Het is vooral een kwestie van proberen .
K heb alles geprobeerd op high, kreeg redelijk beeld maar een hoop lag. Daarna de textures, dynamic shadows en lighting op medium gezet en hij draait em nu wel goed. Jammer dat de AA en AF niet aankunnen, bij Doom 3 was dat echt prachtig. Ik heb ook 90% zicht ingesteld. Mijn GT heeft ook maar 128 mb geheugen dus dat scheelt ook een hoop. Bedankt voor de tips!