Optreden dan!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 9 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Iedereen zit te zeiken dat XBW te hard optreed enzo. Mods zeggen dat het nodig. Daar ben ik volkomen mee eens. Maar ik snap niet dat DriverGuy nog vrij rond post.

Deze treads heeft hij aangemaakt:
    1
    2
    3
    4

Mensen zijn wel voor minder geband en zoals jullie zien is deze gast niet uit op een discussie. 1 A 2 keer kan maar 4 keer mag niet meer na mijn zeggen.

1 persoon vindt dit leuk.
  2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Helemaal mee eens.. permanete BAN voor het mannetje. Hij is vandaag lid geworden en komt hier alleen maar rotzooi posten... triest figuur

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik had mezelf voorgenomen hem te bannen als ie nog één domme thread zou openen. Maar hij heeft zich niet weer laten zien, ben benieuwd als ie nog terugkomt. Misschien keert ie nog bij. Maar mocht ie opnieuw beginnen met het openen van zulke loze threads, is ie binnen no time geband :)

4. kaspar xboxfan

kaspar xboxfan New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als je weet wat er gebeurd is op he xbox.com forum ben jij het écht met DriverGuy eens!!! :{

5. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    En wat heeft die kerel met Ugamer(hordo) en Mirik?

6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Okey was ff boos maar heb er nog een biertje bij gegooid dus nu is het weer goed :)

@Geert: Doe er dan bij mij maar een reputation point bij ;)

/Mod Niet gaan lopen zeuren om reputatiepunten, bij misbruik zal dat bestraft worden met het ontnemen van al je punten.
    Darkwing

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En aangezien dit geen Xbox.com is, gaan we daar lekker niet op in. :cool:

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als hij vandaag lid is geworden en opent in 1 dag 4 nuttelose threads dan is dat volgens mij (en ik denk velen met mij) wel genoeg om hem een ban te geven. Van mij hoef je echt niet te wachten op nog meer nuttelose threads van hem.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kennelijk is ie op xbox.com geband door Ugamer en komt ie hier uithuilen. Maargoed, wat daar gebeurt heeft niks met xbw te maken, en op deze manier zal hij het bij xbw ook niet lang volhouden :p

10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Okal delen ze op dat forum gratis spekkies uit dan hoef je dat toch niet hier rond te strooien? Tenminste niet op die manier.

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nou, niks mis meer om hier gratis spekkies rond te strooien hoor :+

12. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil niet heel vervelend zijn maar is het niet Mirik zelf die zegt dat hij alleen per PM van XBW bereikbaar is... en om een PM naar Mirik te kunnen sturen moet je je eerst registreren.

Als XBW niet met xbox.com geassocieerd wil worden zal Mirik een andere oplossing voor zijn bereikbaarheid moeten vinden...

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Netjes een PM sturen is heel wat anders dan dom gaan lopen blaten en 4 loze topics aanmaken.....

Enne, die onbereikbaarheid van Mirik heeft er alles mee te maken dat die mazzelpik op de E3 aanwezig mag zijn :)

14. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    :{
    Wat ik wil zeggen (en ik denk dat jij dat al lang had begrepen) is dat Mirik dit zelf uitlokt door te verwijzen naar xbw...

Enne ik wil ook naar de E3... :mad: :'-(

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  15. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Deze gast zeurt daar niet alleen over Bastard. Wat heeft Case modden daar mee te maken. En om een PM te sturen hoef je niet persee eerst 4 treads te openen.

@ DW: Voordat spekkies hier zijn zijn ze al taai...

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Besef even dat hij het vast daarom doet; hij wil graag eraf gegooid worden. Laat hem lekker, als hij maar geen viezighied post en iedereen verrot scheld sterven zijn threads toch direct weer.

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Dit lokt mirik niet uit. Tuurlijk kan hij ook zijn email geven maar dat zet je niet op een forum of na een gastje met zon klein kaliber hersens.
    Wie weet wat die gast doet met zijn email.
    Driver guy zit verkeerd niet Hordo.

18. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    I know.

Het gaat mij er alleen om dat Mirik dit uitlokt door te verwijzen naar XBW. Zoals nu; ik kan wel 20 PM's sturen naar Mirik maar ik dnek niet dat dat verschil maakt aangezien hij ze nu toch niet zal lezen. Het is dan toch logisch dat die gozer zijn frustratie op het forum van xbw botviert. Hij had zich immers al geregistreerd om Mirik een PM te kunnen sturen.

Ik vind het niet goed wat hij doet ofzo maar ik denk dat je een (overduidelijk) minder begaafd persoon er niet op af mag rekenen dat hij zijn frustraties kwijt wil....

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En wat heeft dat voor zin? Behalve werkverschaffing voor de mods (alsof ze niet al genoeg te doen hebben :+) komt zo'n persoon alleen maar om te zieken, zorgt voor een bende onrust en forumvervuiling, om eerlijk te zijn ben ik zulke personen liever kwijt dan rijk.

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Als je hem niet eraf zou gooien zou hij nu nog bezig kunnen zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina