Optreden van Mods

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Netrab, 28 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In dit topic reageer ik op het feit dat de topicstarter zijn Nederlandse taal niet al te goed beheerst. Men spreekt over huuren ipv huren. Zeker als de topic starter in zijn openingspost wederom het woord "huuren" gebruikt vind ik het een opmerking waard.

Mijn reactie :
    "Als ik jou was zou ik ze dan huren ipv huuren." is daarmee in mijn ogen ook volkomen terecht. De topic starter doet het zelfs expres aangezien hij ook aan "koopen" doet en "me geld terug krijgen". Ik erger me bijzonder aan mensen die geen punten gebruiken en expres vervelend gaan typen.

VoOr Je hEt WeEt HeB jE aLeEn NoG mEnSeN dIe Zo TyPeN.

Ik weet niet wat Mastapiece voor Mod. rol heeft bij Xboxworld of welke moderator er anders tussen is gesprongen, maar een opmerking van een mod die "/Mod: En als ik jou was zou ik mn bek houwe, eh eh zou ik niet zo loos reageren." luidt lijkt me niet echt terecht.

Ik zou dus maar even goed nadenken wie je hier laat modden.

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    * start een inwendig onderzoek in*

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat was ik.

Ik had in 5 minuten tijd 20 corrigerende tags gezet en 3 posts van Netrab gevonden waar ik me zwaar aan ergerde. Ik voelde me genoodzaakt duidelijk te maken dat hij niet goed bezig was en dat kan niet met een simpele 'reageer niet loos'-melding. Ik ging echter over de schreef met mijn opmerking, dat geef ik toe. No excuse.

Mijn excuses.

4. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    *proest*

Het is nog altijd een intern onderzoek... :cool:

5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Waar gaat dit over?:confused:
    /Mod Wat een schoolvoorbeeld.. Christ

6. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik mogen weten welke andere 2 dat waren ? Dan kan ik me daar voor verantwoorden.

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees het topic is door dan weet je waar het over gaat :)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb even de search doorgenomen en daaruit bleek dat ook die uitspraak ongegrond was. Er was iig iets waardoormijn stemming verpest was en zover ik mij herriner was dat door een van je eigen posts, maargoed, nogmaals; no excuse, ik zat fout, plaats me maar aan de schandpaal.

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    ach.. klote natuurlijk maar het ken gebeuren.. sheesh.. iedereen heeft het wel eens druk en humeurig en iedereen ken wel eens iets zeggen/typen wat absoluut niet zo bedoelt was.. Beetje vraag en uitleg en de gemoederen zijn weer op orde :)

Dus als een beetje strafvermindering plaatsen we je wel aan een strandpaal :)

10. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou nou nou , Woutertje, zo erg is is het niet

*legt een hand op snikkende Wouter zijn schouder en probeert oog contact te zoeken met zijn gebogen hoofd*

Ik vind het alleen vervelend als mijn post als loos worden beschouwt terwijl het absoluut niet mijn intentie is. Ook het feit dat er gezegd wordt dat er nog 2 loze replys van mij waren geeft me dan een onprettig gevoel vandaar dat ik ook om opheldering daarover heb gevraagd.

11. Hotshot

Hotshot Guest

Mooi, opgelost..:)

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Liev! :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina