Ik verbaas me telkens weer als ik start op Pole Position dat iedereen mij voorbij vliegt... (in Career Mode bedoel ik dan) iedereen start heel soepel, maar ik start altijd met een burnout lijkt wel, maar ik geef pas gas als het rode licht gedoofd is... ik snap het niet
dat kan aan 2 dingen liggen de eerste is als je een RC gebruikt die gaat veel sneller in de burnout dan een NSR en ten tweede je moet bij de start voor de helft van je gas in houden zodat je als je je gas helemaal indrukt lekker snel weggegaat en niet eerst een burnout maakt. met welk knopje of trigger geef je gas dat is ook nog handig want ik vind het zelf fijner met de trigger gas te geven want dan kun je precies bepalen hoeveel gas je geeft inplaats van de A knop in te drukken.
je moet het gas kwart tot half indrukken (eerst dus gas op triggers zetten als het nog op A sta heb je dus een probleem) en dan langzaam gas laten opkomen. Op legend gaan ze je dan nog hard voorbij maar op rookie en pro moet je zo toch lekker weg kunnen komen.
Gewoon gas geven totaan het punt waarop je controller begint te vibreren - Dán geef je teveel gas. Tijdens het optrekken moet je constant op die limiet blijven zitten, dan zit je altijd goed.
dank jongens, deze tip van WouteR werkt voor mij.. dank ik heb idd ook een Honda RC, ik wist dus niet dat ie zo snel een burnout maakte, maargoed... en ik vind de rem op de triggers heel handig gedaan, dus ik hou de gas maar gewoon op ... het lukt wel zo
Geef dan gas met je rechter thumbstick... heb ik ook en werkt prima... tís toch wel belangrijk om te kunnen doseren. En met de RC is het wel prettig om voor en achter rem los van mekaar op de triggers te hebben. Kan je mooi sliden op je rem in de bocht.