Het valt erg op dat er bij de meeste nederlandse live spelers er een NL achter staat, maar bij de buitenlandse spelers hebben hun landen "kenmerk" niet erachter. Hoe komt dat eigenlijk..? Zijn we zo trots op ons land..?
Ja meeste die dat doen zijn trots schat ik zo Zó trots ben ik nou ook weer niet ... Klinkt wel ok toch en iedereen denkt oh hollanders en die waardeert iedereen wel.
Ik denk een beetje afkijken van elkaar. Mensen gaan ook niet uit zichzelf Pokémonkaarten kopen, alleen als je maatjes dat ook doen En natuurlijk zodat men de profs (NL's) kan onderscheiden van de amateurs edit: En het is natuurlijk rete-handig... Hoef je niet te vragen of ze Nederlands zijn. Laatst ging ik naar de server van een Amerikaanse friend van me (zaten 2 andere mensen bij), zat ik een half uur engels te lullen. Zei ik op een gegeven moment: 'tering', zeggen die andere 2, hey ben jij ook nederlands? Lol, na een half uur
komt omdat wij sneller niet engels praten als de meeste andere landen (met uitzondering van frankrijk) en zodat de nederlanders weten dat wij nederlands zijn. Denk ik. Ik wilde het ook doen, maar dat paste niet mee bij mijn gamertag.
hahaha, ik wilde eerst ook FreaX NL doen.. vergeten toen kocht ik een 2 kitje ErroX(wilde dus ErroX NL doen) vergeten.. ja, nu heb ik geen zin meer
ik heb het omdat het me makkelijk lijkt, mensen kunnen gelijk zien dat ik een nl'er ben. Super vaak kom ik een room binnen hoor je ineens ehhhhhh renegadeeeeee, alles goed ?. dat vind ik best lache. als ik er geen nl achter had staan weten ze soms niet eens dat ik een nl'er. En ben trouwens best trots dat ik een Nederlander ben
Om van het gevraag af te zijn waar je vandaan komt, en de makkelijke manier van zien wie NL is en wie misschien niet Greetz
NL wordt nooit uitgesproken hoor. Enne, TheOne2000 dat valt me zwaar tegen van je als mod , geen beargumentatie!!!! Je maakt er een opsomtoppic van
Dus jij beweert, dat als je geen NL achter je naam heb staan, dat je een amateur bent? nou dacht het niet..
Zie je dat "" icoontje, dat betekend dat het een grap was. Maar kenbaar merk je dat niet op Zo'n opmerking is ook nouwelijks van een serieuze te onderscheiden hè:{