Opvolger Cube of Advance komt eind 2004

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Zilverpijl, 13 nov 2003.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond dit bericht op http://main.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=15805

Opvolger Cube of Advance komt eind 2004
    13-11-2003 | Robert van der Werf

De opvolger van de GameCube of Gameboy Advance zal in de 2004 in Japan te koop zijn. Over enkele maanden krijgen we het product te zien.

Bloomberg plaatst op hun site het bericht dat er nieuwe hardware van Nintendo eind 2004 in Japan zal verschijnen. Het is nog niet zeker of het hier gaat om een opvolger voor de GameBoy Advance of voor de GameCube 2. GameFront meldt dat het om de GameCube 2 gaat. In mei 2004 zal het apparaat voor het eerst aan de pers getoond worden tijdens de E3.

Het is dus niet 100% zeker of dit bericht voor de GameCube 2 of de Gameboy Advance is. We weten het pas zeker tijdens de aankomende E3 in de Verenigde Staten. Voorlopig is het slechts speculeren welk product van Nintendo als eerst aan de beurt is voor vernieuwde hardware.

Ik denk zelf dat het om een nieuwe gameboy gaat. Sony komt omstreeks die tijd immers met de PSP. En voor een nieuwe Cube lijkt 2004 me te vroeg.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja het zal vast om een nieuwe gameboy gaan.

3. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt het ook andersom zien, Nintendo heeft met de SP een kei van een handheld, maar de gamecube (hoe veel ik er ook op game) valt soms wat tegen, en dat besefffen ze in Japan ook best wel, dus denken zij we brengen als eerste de 2de generatie next gen consoles uit, zijn we de rest voor, kan ook toch ?

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    maar is dat niet te snel om nu al een nieuwe opvolger te maken.

5. Neom

Leuk Bevonden:
    0
    De gamecube is als ik me niet vergis komend voorjaar 2 of 3 jaar oud (toch), zou idd wel snel zijn....

Maar aan de andere kan heb ik heb zoiets van de gameboy verkoopt als een tiet, de gamecube niet, wat vervang je dan als eerste een sucses product of een product wat in principe goed is maar nog wel wat fijnslijperij kan gebruiken.

Ik ben geen econoom maar ik zou dan voor het laatste gaan, want volgens mij maak je meer winst op 2 goeie producten dan op 1 goed product en een bijna goed product.

Wie het weet mag het zeggen :D

6. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Nu al, zeker een wanhoopsdaad. Jammer nintendo, na de fouten van de N64 hebben jullie zeker ook nix geleerd, met de cube gebeurt immers hetzelfde. Ach ja we zien wel, nintendo gaat toch ten onder. Sorry voor de nintendo fans, maar zo is het wel.

7. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje geleden ergens gelezen dat het om iets totaal nieuws gaat.. Geen nieuwe console geen nieuwe gameboy.. maar iets.. Het moet de wereld veroveren voor iedereen toegangkelijk zijn ookal hou je niet van gamen en het is betaalbaar voor iedereen. Hopelijk komen ze niet met weer iets doms zoals met die pocket pikachu maar met echt iets revolutionairs zoals ze zelf hadden gemeld. Betaal baar en voor iedereen ook al hou je niet van gamen.. ik d8 zelf aan een nintendo kleding lijn :p

8. Neom

Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft helemaal geen nieuwe console te zijn, ze hebben het enkel en alleen over hardware kan van alles zijn...

@ odebeijer: Het is geen consolewars topic |:-

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    laatst stond er iets in de PU nr 01 met de titel: de X van nintendo gaat de wereld veranderen!

ze zeiden: dat het een soort samensmelting van hardware en software, waar mensen die nog nooit een videogame hebben aangeraakt zich ook mee kunnen vermaken.

10. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Haha lol metal mark, dat zij ik ook... maareh bedankt he ik weet nu weer dat het in de pu stond.. En jah alles waarze geen naam voor kunnen bedenken zeteen ze een x in ;)

11. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Nou Lekker... als dit zo is heb ik mijn Gamecube dan 13 maanden en dan is alweer de nieuwe uit :mad:
    Dat ze maar nog ff wachten met de Gamecube 2... maarja doen ze niet , ze willen Sony voor zijn.

12. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Luister ik net naar het 4 uur journaal op de radio, zeggen ze dat de opvolger van de cube al in mei komt!!! dan voel je je een beetje genomen als je net een kubus hebt gekocht.

13. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Bedoel je ook in Europa want dat zou vaag zijn...
    En mmm is in Mei niet de E3? Misschien bedoelen ze dat ie dan daar wordt voorgesteld.

14. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze zeiden dat ie in LA te bewonderen zou zijn, ik weet niet meer precies wat ze zeiden over wanneer hij uitkwam, moeten we zo maar naar het journaal van 5 uur luisteren.

15. DJ Appelmoes

DJ Appelmoes 't Overkomt je

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat om de opvolger van de GC. In mei wordt hij op de E3 gepresenteerd. Eind 2004 (voor de kerst neem ik aan) moet hij in de schappen liggen.

Nu.nl:
    TOKIO - Nintendo komt volgende jaar met een nieuwe spelcomputer. De Japanse fabrikant probeert op die manier zijn concurrentiepositie te verstevigen. Het afgelopen halfjaar dook Nintendo in de rode cijfers. De nieuwe spelcomputer wordt in mei officieel gepresenteerd in Los Angeles, zo maakte de directie donderdag bekend. Bijzonderheden wil ze niet geven.

Nintendo boekte in de eerste helft van het op 1 april begonnen boekjaar zoals eerder bekendgemaakt een verlies van 2,89 miljard yen (23,4 miljoen euro). Het is voor het eerst dat het bedrijf rode cijfers schrijft. De omzet steeg 1,6 procent tot 211,4 miljard yen (1,71 miljard euro). Nintendo ondervindt grote concurrentie van de Xbox van Microsoft en de Playstation van Sony.

16. The Forest

The Forest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zullen ze eerder de GameBoy vernieuwen Om de concurrentie (PSP) voor te blijven.

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Dat klopt. Toen Sony de PSP had aangekondigt, gaf nintendo als reactie dat ze sony's stap om de handheld-markt over te nemen al hadden geantipeerd. (ofzo ;))

18. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij slaan ze de plank dan volledig mis imo.
    Mensen met een Xbox of PS2 zullen denk ik liever wachten op de opvolger van hun huidige console, i.p.v. een Cube 2 te kopen die een jaar later alweer out-dated is tegenover Sony en Microsoft...

Sony kon het zich met de PS2 nog wel veroorloven door de enorme naamsbekendheid etc., bij de Cube moet ik dat nog maar eens zien gebeuren....

19. Neom

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gelijk Yeah.........O-)

Nieuwe gamecube, moet dan wel een superaparaat worden :D

20. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Euh wie zegt er dat de ps3 en xbox2 sneller zullen zijn als de gc2 ??

Deel Deze Pagina