Opzoek naar goede X360 [console] aanbiedingen.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LageTrial, 23 mei 2012.

1. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hallo allemaal !
    Ik ben opzoek naar een xbox 360 slim ( matzwart ) 250 gb. Nou ben ik zelf niet van de 2dehands en vooral niet met de wat duurdere dingen. Dus vandaar ik besloten heb om gewoon in de winkel te gaan halen.

Nou ben ik opzoek naar leuke/goede aanbiedingen, ik heb ook al aan 't anneversary pakket zitten te denken, maar de games die daarbij zitten spreken me weinig tot niet aan eerlijk gezegt. Of raden jullie me beter aan om nog even te wachten totdat de E3 voorbij is ? want ja, wellicht geen opvolger maar misschien wel een vernieuwende versie of eventuele prijsdrop. Ik hoop dat jullie eventueel op aanbiedingen willen letten en deze eventueel hier of anders kunnen vermelden, want ja wellicht zit er een mooie tussen Ik ben ook meer van het halen in winkels en ook gewoon betrouwbare en vooral BEKENDE, als de MM/Gamemania/ en eventueel bol.com ofzo iets. Dus gelieve niet amazon/of andere sites.
    Ik hoop dat jullie mee willen helpen.

M.v.g.

2. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol toch maar een Xbox 360 nemen.

Wat is je budget en wat wil je er echt aan uitgeven?
    Zoveel kost een nieuwe nou ook niet meer.:p:p
    Ik zou deze halen omdat je volgens op dit moment mij geen betere actie hebt?
    http://www.bol.com/nl/p/xbox-360-25...es-xbox-live-gold-3-maanden/1004004012120874/

250 euro en een super compleet pakket. Speel je de spellen niet, dan verkoop je ze toch voor een leuk prijsje.

Ik ga er binnenkort ook weer eentje kopen, en ik denk dat ik ook voor bovenstaande ga.

Edit:

Ik kwam deze net tegen en misschien ga ik deze wel halen voor 185 euro:
    http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=297

Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  3. nick30

nick30 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook op zoek.maar ik wacht tot week 24 en dan moet je bij de saturn zijn

4. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben ze dan voor aanbieding?:cool:

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    @Ferry86 Haha toch weer ee xbox ? xD Ik dacht dat je pas geleden eentje nog had :p

En wat krijgen ze dan voor een aanbieding Saturn ? Ben wel benieuwd. Ik weet wel dat ik ong 1/2 weken geleden het anneversery packet heb gezien bij MediaMarkt voor 200 euro !!!

De games uit het packet kan ik idd verkopen, maar het zijn DLC codes ( sommige, 3 op 1 code ofzo ) Dusja dat verkoop je gewoon niet snel. Verder wil ik denk 200 euro der voor uit geven, liever die 50 euro dan gewoon in mn zak houden voor eventueel een game naar keuze.

6. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op het laatste moment ging de koop niet door (2e hands)

Maar ik wil ook gewoon een nieuwe. Zijn toch wel wat spellen die ik op de Xbox 360 wil spelen.

Tony Hawk Pro Skater HD
    Trials Evolution
    Skate 1, 2 en 3
    WWE

En ga zo maar door. Daarom wil ik weer een Xbox 360 halen. PC ben ik toch een beetje zat aan het worden.:p

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja dat is wel rot dat die deal niet doorging, maarja het heeft ook wel iets positiefs :p Je gaat namelijk nu tenminste een nieuwe halen haha.

Zelf zit ik meer in over de E3, wellicht een aankondiging van een prijsdrop, of zelfs een nieuwe slim versie van de huidige 360 die ook wat goedkoper miss zal worden ( gingen namelijk ook geruchten over )

De games die mij vooral doet aanschaffen tot x360 is :

Thewitcher2
    Forza 2/3/4
    Minecraft/Trialsevulotion

8. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Ik heb vorige week bij de e-plaza in Utrecht voor €199 een Anniversary Pack gekocht. Zelfs met een eventuele pricedrop na E3 vond ik dat een goede deal :)

9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Weet je misschien nog of deze aanbieding ook bij andere bartsmits zijn en hoelang de aanbieding nog gaat duren ? ^^

10. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Nee, hangt een beetje van de winkel af. Bart Smit Hoog Catharijne had hem voor €225, maar Bart Smit Kanaleneiland had hem voor €199.

Dat alles onder het mom van 'dagdeal' (die dan wel twee weken duurde :p)

11. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht ook nog wel op de E3. Misschien komt er wel echt een super aanbieding voor de Xbox 360.

Niet dat die nu nog duur is, maar je weet maar nooit. Stel ze kondigen er 1 aan voor 149,99 euro, dan koop ik die wel ja.

Had wel gehoord dat Sony en Microsoft weer een prijsverlaging zouden doorvoeren.

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom zouden Microsoft en Sony de prijzen verlagen ?

1. De release van de nieuwe Xbox of Playstation verwacht ik pas eind 2013.
    2. De prijs van de nieuwe Wii U zouden volgens de geruchten >$250 zijn.

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb net Gamekings gekeken, en Boris schijnt meer te weten. En hij mocht niets zeggen maar liet wel door schemeren dan MS met een nieuwe slim versie kwam van de 360 dus ik denk dat het handiger is om te wachten ? en als die aankondiging iets stoms is ofzo wellicht daalt de 360 dan als nog in waarden ?

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Laatst bewerkt: 25 mei 2012
  16. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    De Anniversary editie is al niet meer te koop bij bol.com !!!

17. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Als je aanbiedingen zoekt zou ik www.budgetgaming.nl in de gaten houden. En heb je interesse in één specifieke game dan gebruik je word de zoekfunctie en je ziet waar die game het goedkoopst is.

18. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Wellicht ga ik denk gewoon voor anneversary editie en verkoop de bijgeleverde spellen. Maar ik denk dat ik eerst de E3 afwacht, want je weet het maar nooit. Alleen grijp ik dan wel die aanbieding mis bij bol.com van 7 games.......

19. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop er denk ik toch wel 1tje 2ehands. Eigenlijk speel ik helemaal niet zoveel spellen, alleen nog maar Skyrim. Maar die wil ik echt op de PC spelen whahahahah.

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    WHAHA :p waarom zou je dan uberhaupt nog voor 'n xbox gaan, al speel je alleen skyrim en die ook nog is alleen speelt op pc :p:p Ik zou als ik jou was dan als nog voor 'n nieuwe gaan, een nieuwe heb je voor ong 200 euro een 2hands heb je miss 180 dus voor 20 euro meer heb je een nieuwe incl xbox live etc. Al heb je dan misschien minder games, maarja als je er toch niet zoveel op gaat spelen.

Deel Deze Pagina