oranje tegen schotland in play-offs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door matje, 13 okt 2003.

1. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het peroonlijk een pretigge loting.
    Schotland is geloof ik niet zo heel erg goed, kheb dan wel geen wedstrijd van ze gezien, maar schotland is nooit zo veel opzienbarends geweest.

Opvallend vind ik trouwens dat alle "top" landen tegen de mindere landen zijn geplaatst.
    Een complot mischien.....?:9

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ghehe, ja ik vind ut ook wel beter dat we tegen schotland moeten, maar liever had ik litouwen als tegenstander:D

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Tegen wie is spanje geplaatst, want Portugal wou erg graag dat Spanje er bij zo zijn uiteraard?!
    Zou een erg kwalijke zaak zijn als er sprake is van fraude...

Schotland is inderdaad geen slechte tegenstander (vanuit ons oogpunt bekeken) maar nederland zal toch echt wel alles moeten geven, want Schotland zal er fel ingaan en vechten tot de laatste minuut (denk ik)
    Zou echt een schande zijn als we het nu weer niet halen. Vorige keer tegen Ierland het laten liggen, en dan nu misschien tegen schotland? dat zou echt ongelooflijk zijn...

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Prob verliezen we.. Schotland heeft namelijk niks te verliezen, en Nederland wel.. Niet naar het WK, en dan ook weer niet naar het EK.. oei.. lijkt me sterk dat ons altijd zo mietige team, nu een keer durft.. Zelfs tegen moldavie kwamen ze pas in de 2e helft met lef..

Nee als je het mij vraagt, gaat ons zure elftal voorlopig helemaal nergens heen..

5. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nee het is idd 1 groot over het paard getilt elftal.
    Ze willen alleen maar naar portugal willen omdat de stranden daar zo mooi zijn en het daar zo´n lekker weertje is

Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik denk dat ze het wel halen...

ze weten hopelijk ook wel dat dit hun finalchance is om naar het EK te gaan...

dit is DE kans om het nog te halen, en niet ongenaakbaar af worden gezeken door de pers..want als ze het nu weer niet halen...bereid je dan maar voor!

nee ik denk dat ze het wel gaan halen, ik luisterde net naar het nieuws op 3FM en daar spraken ze met paar spelers (o.a. Ooijer) en die zeiden dat ze er alle vertrouwen in hadden..

dus ik hoop dat ze het op het veld ook kunnen laten zien, zodat Nederland weer vertegenwoordigd is op het EK..wat natuurlijk ook hoort

7. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeggen ze altijd :)

8. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Positief voor de Nederlandse spelers.
    Ik had ze persoonlijk liever tegen Spanje of Turkije willen zien spelen.
    Dan zouden we eens goed kunnen zien dat Nederland helemaal niet zo goed is, dat ze nog een keertje goed hard ingemaakt worden.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    uit deze quote mag ik dus opmaken dat jij niet wil dat Nederland naar het EK gaat? :confused:

10. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Zal mij ook worst wezen of Ned doorgaat of niet }:]

Als Rusland maar doorgaat :9

11. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Schotland is zo ongeveer het meest verdegende team dat er is.
    Nederland heeft het altijd moeilijk tegen zulke teams. Uit hopen dat het 0-0 wordt en dan thuis moeten ze makkelijk kunnen winnen.

12. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland gaat hoop ik door,maar mijn feestje heb ik alvast gehad ; De belgen gaan niet...Ole!!

Sorry moest ik ff zeggen,ik werd met het Wk ook uitgelachen door 2 belgische maatjes van mij.}:]

13. Scoutmaster

Scoutmaster Guest

hahah ja die domme belgen gaan niet naar het EK.

Ze lachtten ons ook uit toen we het WK niet haalden

14. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ...ik ben blij dat turkije een makkelijke tegenstander heef gekregen....letland.. Dat moet wel een eitje zijn denk ik zo.....

15. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben blij dat het Noorwegen niet is geworden. Dat land speelt altijd van dat verschrikkelijke voetbal. Oersaai.

Schotland zal trouwens ook niet makkelijk worden, maar is denk ik wel een goede om nou tegen te spelen. Ze zijn niet zo zwak dat Nederland zich al in Portugal zullen wanen. Maar ze zijn in principe niet goed genoeg om te winnen.

16. tompie

tompie his royal dumbo

Leuk Bevonden:
    0
    onderschat Schotland vooral niet, dat is een land met een hele grote voetbalcultuur, en als ze het ek kunnen halen zullen ze er alles voor geven, en dan zijn alle middelen goed, nederland is duidelijk de technisch betere ploeg, maar ze zullen lef en inzet moeten tonen, en dat is nu net wat ze de laatste wedstrijden missen, hopelijk is de honger naar eerherstel ten gevolge van het missen van het wk, en naar het bewijzen van hun talent groot genoeg, want het toernooi heeft nu al een paar kleinere namen, de groten (Spanje, Nederland, Turkije ook wel,...) moeten er in sommige gevallen nog bij komen, want op een ek)finale griekenland-bulgarije zit niemand te wachten (behalve de grieken en de bulgaren uiteraard8) )

17. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Nederland zou zeker niet ingemaakt worden door Spanje of Turkije:{ . Ik zelf had eigenlijk ook liever gehad dat ze tegen Spanje of Turkije hadden gemoeten, dan hadden zich eindelijk eens echt kunnen bewijzen.

Schotland moeten ze kunnen winnen, Advocaat kent het Schotse voetbal natuurlijk erg goed, dus hij weet waarschijnlijk wel hoe je het best tegen hun kan voetballen. Toch denk ik, zeker uit, dat ze het niet makkelijk zullen krijgen. Ik denk dat het uiteindelijk wel makkelijk lijkt te zijn gegaan, met 2 overwinningen, maar dat ze het in de wedstrijden zelf het niet makkelijk zullen hebben gehad.

18. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het al best dat Griekenland erheen gaat! :D

Rest boeit mij niet 8)

19. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    zolang advocaat nog steeds in de waan is dat kluivert en van nistelklooij het voorin moeten gaan doen, wordt 't sowieso nixx... en das maar goed ook! ik hoop dat die gasten weer eens flink op die verwende tyfusbekkies van ze gaan en dat ze harde klop krijgen van de schotse hooglanders... nu wordt er nog gelachen dat de belgen het EK niet hebben gehaald, rara wie er na die playoffs harder lachen...
    -
    -
    -
    de schotten natuurlijk!

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Schotland is gewoon slecht, de selectie is oud en de spelers zijn maar matig. Aan de ene kant zou je dus denken dat het een makkie zal worden. Maar ja, we kennen allemaal de zwakke mentaliteit van de nederlanders, dus je weet het nooit. Maar als Dickie zo bijdehand gaat doen dat hij het schotse voetbal zo goed kent en spreekt van een "gunstige loting" zie ik de typische onderschatting weer naar boven komen. Oftewel, ik ben benieuwd.

Deel Deze Pagina