Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF heb je het in godsnaam over. Ik vroeg gewoon welke girlgamers er via Xbox Live gamen. Oeh, erg! Begint ie over een datingsite. Als ik een vriendin wil, doe ik het echt niet op deze manier. Gelijk die thread dicht gooien. Tsss...

Maar even goede vrienden hoor _0/

2. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Vermeld ff dat je zelf ook een meisje ben, dat zet het in een ander daglicht ;)

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Stuur anders ff een PM |:-

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    En nog een zinloze thread |:- ....... PM dan als je het ergens niet mee eens bent.

5. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik geef hem juist werk. Dan kan hij deze thread ook dichtgooien. Anders heeft die jongen toch ook niets te doen.

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt me inderdaad van toepassing. @Conker, xbw is geen datingsite. Vergelijkbare threads hebben we gehad en het leidt tot niets. Geen onderwerp om discussie over te voeren. Oftewel niet volgens het beleid.

Graag dan ook een blik werpen in het beleid, weet je volgende x wat wel en niet te posten.

dicht.

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :{. Op dit soort berichten zitten we niet te wachten. Behandel ons niet als je voetveeg, daarvoor is mijn geduld niet toereikend. Ik verzoek je zeer dringend een blik te werpen in ons beleid, zodat we niet tot een conflict komen. Jij zult daarbij aan het kortste eind trekken meneer...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina