1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ori and the Blind Forest

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 mrt 2015.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    En soms hemelen mensen een game op puur omdat het een indie is...

    Heeft trouwens niets met deze game te maken. Game nooit op mijn pc (op football manager na) maar denk dat ik hier wel een uitzondering voor ga maken
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zoals? Ik heb dat gemist dan namelijk.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Deze game :thumbs:
    Heb net the Element of Water gehaald, de eerste van de 3 elementen die je moet halen. Echt te gek zeg. Je krijgt ook steeds nieuwe skills waardoor je nieuwe gebieden kan bereiken. Af en toe een beetje zoeken waar je heen moet, maar juist die metroidvania stijl maakt het zo leuk. Toch steeds maar nieuwe dingen ontdekken om te kijken of je op een bepaald punt kunt komen.

    Het is zeker geen makkelijke game. Tot nu toe goed te doen hoor, maar ben toch vaak dood gegaan. Af en toe een beetje trial and error. Je gaat dood door eigen onkunde. Dus na een paar keer proberen lukt het altijd wel. Ook wel moeilijk om keuzes te maken in je skilltree. De middelste tak heb ik tot nu toe volledig laten zitten. Ben meer bezig om mijn aanvallen sterker te maken.

    Ik moet zeggen dat ik sinds Journey niet meer zo van een indie genoten heb.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    waauw wat een spel zeg. Echt uitvogelen wel wat je moet doen nog. Heerlijke setting iig waar je het in mag doen. Muziek en omgeving zijn echt 10/10
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Verdomme gasten....

    Verdomme...

    Ik wil ook!
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  6. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Nu maar een beetje rondlopen en wat meer van de skilltree completen :)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je hebt toch wel een PC?

    Ik haal hem ook maar voor PC, ben toch wel benieuwd :+
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Pc? Was dat?

    Nee, geen pc Jorrie.

    Wel zo een groot ding met een appeltje erop. En dan ook nog eentje in het klein met een gebeten appeltje, en zo een I device. Maar pc? Nee.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  9. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Deze staat absoluut op plek 1 waarvan ik baal dat hij niet op ps4 komt. Eerste game die ik haal als er een one wordt gekocht in 2016? ofzo
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha dan houdt het op ja :+
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    bluhhhh 81% geïnstalleerd maar kan nog niet spelen. Dan morgen maar! Kijk enorm uit naar deze game:)
     
  13. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Volgens de statistieken zit ik nu op 61% :)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik echt niet heel veel met indie games had, afgezien van een paar, maar een game als dit...ja echt prachtig. Dit doet me gewoon wat. Ik ben dan ook super blij dat dit een lekker lange game schijnt te zijn ook. Neem nou een Limbo bijvoorbeeld, zo tof maar gewoonweg te kort. 10 uurtjes of meer schijnt deze te zijn...nou helemaal top.

    Nice om een game als dit op Xbox te zien. Vaak wordt Xbox toch als de shooter console gezien maar daar komt steeds meer verandering in. Nu nog even een 3D platformer tijdens E3, MS. Zou leuk zijn..heel leuk.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Mensen hebben geen idee meer wat een indiegame inhoudt :+ Wordt te pas en te onpas gebruikt echt.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hadden Monkey en ik het gisteren ook over in de party. Maar begrijp wel dat mensen het gebruiken bij deze game of bij een game zoals Child of Light en Valliant Hearts.
     
  17. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Arcadegame is vervangen door indiegame
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dit is een indie game toch? Ok ik begrijp dat MS de uitgever is, maar de studio is toch zo indie als maar kan?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een indie game maakt is als er geen publisher is. En dat is er wel bij deze game. Dus technisch gezien is het geen indie. Al heeft het wel andere facetten van een indie game. Zoals kleine studio etc
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, ik kan wel begrijpen dat de ene dit indie noemt en de andere niet. Aan het eind van de dag is het inderdaad niet echt een indie game, niet 100%. Maar die game Wild is dan wel weer indie omdat Ubisoft het niet uitgeeft zeker he? Al was een maat van mij hier het niet mee eens, want een grote jongen als Michel Ancel van Rayman met een eigen studio, dat vond hij geen indie meer.
     

Deel Deze Pagina