1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ori and the Blind Forest

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 mrt 2015.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat viel wel mee hoor. Je deed zelfs dingen waarop ik niet eens kwam, zoals een muur kapot schieten met zo'n snelle tegenstander die heel snel rolt en ontploft bij impact. Toen ontdekte je een locatie waarin je een Map Key moest gebruiken. Dat is de enige die ik gemist heb in de game. Ik heb er nooit zoveel over nagedacht om vijanden als projectielen te gebruiken. Ik gebruikte eigenlijk bijna altijd mijn Spirit Flame.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nice! Oh, dat deed ik al eerder zelfs bij ehm die kant dat je naar die berg gaat. Daar moet dat zelfs dacht ik.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Voor de twijfelaars, 45 minuten Ori goodness.

     
  4. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Kost nu in de russische store nog geen €7,-.
    Net maar ff gekocht,ben benieuwd.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zucht. Hoe kom je nou weer in de Russische store dan. Moet je dan Russische kaart kopen
     
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    @locoboy , hoe heb je dat gedaan dan ?
     
  7. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Russische gift card gekocht en zo betaald,vooraf mijn prepaid creditcard ingesteld op een Russisch adres.Dus russisch factuuradres
     
  8. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Heb eerder deze maand ook al Giana Sisters Twisted Dreams binnengehaald, en toen kwam ook nog Rayman Legends er gratis bij. Maar dat is dus allemaal leuk jeugdsentiment. Tijd voor iets nieuws. Ori and the Blind Forest ga ik mezelf deze maand ook nog wel cadeau doen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe krijg je de Bash, Split Flame? Die heb ik nodig om de Ultra Bash te kunnen unlocken. Komt dit gewoon automatisch in de game?
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij speciale bomen in de wereld krijg je nieuwe vaardigheden. Gewoon doorspelen, alles ontdekken en het komt vanzelf wel.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Toppie! Ja ik explore alles en backtrack om items te vinden.
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ]

    Die OST is me toch goed zeg! _O_
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Niet verwacht dat ik een 2D platformer zo tof ging vinden. Heb er tot nu toe heel weinig op aan te merken. Echt een groot fun gehalte, leuke verschillende ideeën uit andere games erin verwerkt ook en het werkt gewoon allemaal goed. Nu wel echt in een zeer uitdagend stukje waar ik constant dood ga, Ginsu Tree, maar i can't hate. Tot nu toe alleen maar plezier. Heerlijke muziek, hele mooie graphics en een leuk verhaal. Ik begrijp de vele positieve reviews heel goed.
     
  14. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Uitgespeeld! Wat een game zeg. Nee niet doodgaan is niet aan mij besteed, maar wel een enorm gave ervaring gehad. De devs van Moon studio staan vanaf nu op mijn 'te volgen' lijstje.
     
    B Tender en iMark 007 vinden dit leuk.
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  18. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    99% van de game, 99% van de map en dan heb je een glitch waardoor je niet de 100% achievement kan halen :mad:|:-
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Brrrr dat is echt superzuur! Maar welke glitch bedoel je? En heb je, met de kennis van nu, misschien tips voor anderen om dat te omzeilen?
     
  20. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    In Mount Horu als je naar de echte finale wilt, heb je wat vissen zitten, bij mij werd de grote vis gekilled door een van de andere vissen waardoor de poort niet openging en ik kan in die save file nu helemaal niks meer. Het beste is denk ik om eerst de andere vissen te killen maar dat maakt denk ik niet heel veel uit, zorg ervoor dat je hem opslaat voordat je Mount Horu in gaat en desnoods sla je hem nog een keer op als je bijna alles hebt gehaald.

    ik ben nu al weer in Mount Horu, had nog een file staan op 65%

    Edit: Nu heb ik weer dat een andere vis de vis sloopt maar nu gaat hij wel open
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2015

Deel Deze Pagina