Hee gasten (evt. dames), Mijn tag is al vele jaren: GraveHunter (met de laatste 2 jaar NL erachter geplakt). Maar ik dacht, laat ik eens met een schone lij beginnen. En een nieuwe gamertag maken. Mijn ideeën tot nu toe: - Dont Know - DirtySoap - Bloody Ice - Genitalia of Genitals - Crawl - Kniel - i didnt - Penis Koker Heb ze allemaal op validiteit al bekeken en ze zijn beschikbaar en vallen binnen de eisen... Mijn vraag is: Wat vinden jullie ervan. En post hier eventueel je eigen originele creatie.
Die naam ben ik al een keer tegen gekomen dacht ik . Iig briljant... Stoeptegel was ook nice, kan hem alleen niet meer nemen omdat een of andere baklap hem al heeft :')
Ik wil ook een nieuwe, Shad0w is zoooo standaart. Elke multiplayer match waar ik in zit is er wel iemand met shadow in zijn naam. Ma Flodder is wel gangster
Opzich een leuk idee, ware het niet dat dit binnen de kortste keren een opsomtopic wordt van alleen maar domme en/of inspiratieloze gamertags. Dus... Slotje (misschien ook een goede gamertag? )