Hallo, Heb mij hier net aangemeld omdat dit het enige beetje actieve xbox forum lijkt. Verzamel zelf games van de eerste Xbox console, en zie nu dat deze hier eigenlijk ook niet echt goed vertegenwoordigd wordt (zo kan ik alleen voor de xbox360 kiezen in alle topics) Mensen lijken niet echt interesse te hebben in de originele xbox, terwijl het toch echt een fantastische console is!! Ben nu ongeveer een jaar actief aan het verzamelen en het doel is om uiteindelijk alle in de PAL uitgebrachtte xbox games te hebben, oftewel een complete originele xbox verzameling Heb er nu zo'n 300, dus nog een hoop te gaan... Ik heb echter ook een hoop dubbele, dus wilde proberen of ik via deze site met andere originele xbox verzamelaars in contact kan komen, en wat dubbele te ruilen. Hierbij mijn lijst met dubbele. Bloody Roar (zonder boekje) Bmx XXX burnout 3 takedown classics Burnout Revenge Conker Live & Reloaded Crash bandicoot wrath classic Crash De wraak van cortex Dino Crisis 3 Dragon's lair Fifa 2006 (Classic) From Russia with love Grand theft auto Vice city Halo 2 (classics) Jaws Jet Set Radio jurassic Park: zonder boekje Mechassault Morrowind (zonder boekje) Namco Museum need for speed underground Ninja Gaiden Black Pitfall: The lost expedition rollercoaster tycoon Room Zoom Shenmue II Sims erop uit Star War Jedi Outcast Star Wars Battlefront 2 The sims erop uit Gene Troopers Star Wars Knights II Shadow the Hedgehog Nightmare before christus Castlevania curse darkness DUITS Futurama Graag dus alleen ruilen tegen originele Xbox games. Contact via PB aub. Hazeller