1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Goed lijkt mij:)
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Klopt toch niet. Hij duikt toch wel weer ergens op.
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat echt waar? als het waar is.. dan zijn we eindelijk van die tyfuslijder af 8) snapie? "tyfus" lijder!
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Snap hem...

    BTW de Franse zijn het nog aan het onderzoeken las ik net ergens anders!
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast weer een van z'n dubbelgangers;) Nou, maar dat is dan mooi. Weer zo'n idioot minder zou ik zeggen. Alhoewel hij voor het zelfde geld straks weer opduikt.
     
  6. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer, ik wilde net zijn schuilplaats bekend maken en de 50 miljoen dollar incasseren~:mad:
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Pff alsof de terreur nu opeens op zal houden...

    Als hij dood is, komt er wel een opvolger en dat gaat maar door. Terreur is niet uit te roeien_0/
     
  8. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dood of niet dood, het maakt niet uit. Ja, misschien voor het promotiepraatje van George Bush.

    EDIT: wat jij zegt mtthz.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2006
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik weet niet of ik dit moet geloven, maar idd het is zinloos. Terreur blijft toch wle bestaan...
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Welk leuk voor meneer Tyfus. Toch maar ff 27 miljoen dollar verdiend...
     
  11. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    't Is niet dat je het andere mensen moet toewensen, maaruh...

    Hoop dat 't een langzame pijnlijke dood was...
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja en dat hij nog lang mag branden in de hel!

    Sorry...
     
  13. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    jammer dat het weinig zin zou hebben, maar het is toch wel leuk als ie dood zou zijn
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het erg dat ik geen vreugde sprongetje maak? Ik keur terrorisme af, maar ik begrijp deels zijn beweegredenen.

    Bin Laden's voornaamste doel is (simplistisch omschreven) de VS uit het midden oosten weg te schoppen. Denk aan de talloze McDonalds die ze er hebben weggepleurd, en de olie die ze komen opeisen, etc etc.

    Bin Laden opereert via de Jihad, om zo meer steun te krijgen vanuit alle Arabische landen, en dat is goed gelukt. Door extremistische taal te uiten, is de Taliban achter hem komen staan. De Taliban beschermen Bin Laden, en Bin Laden praat in hun straatje.

    En hoe je het ook went of keert, deels heeft hij gelijk. De VS hoort daar niet zoveel invloed te hebben, en ieder land heeft recht tot zijn cultuur en schatten.

    Overigens betwijfel ik of dit nieuwsbericht daadwerkelijk gegrond is. Jaren terug kwam er maandelijks een bericht over de dood of ziekte van Bin Laden, ik denk dat je dit met een korreltje zout moet nemen. Hoe vaak is er wel niet geroepen dat Ratko Mladic of Radovan Karadzic gevangen of gedood zijn? En die lopen ook nog steeds vrolijk en vrij rond ergens in Servië.
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Bin laden was niet alleen opgepakt omdat hij het er niet met Amerika eens was! Nee ook omdat hij Giftige stoffen vrijliet in dorpen en er voor zorgde dat er massa graven vol kwamen liggen met voornamelijk vrouwen en kinderen! Dus ik vind dat die gast een langzame dood had moeten verdienen! En als die nog leeft mogen ze hem van mij elke dag lang martelen!
     
  16. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    klokt toch niet, hij doet alsof hij dood is en hij duikt ergens anders gewoon weer op
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Mtthz heeft wel gelijk. Wat Amerika doet is net zo hard tereur met minstens net zo veel doden inmiddels, dus ook al stopt het tereurnetwerk van Bin Laden (lijkt me heel sterk), dan zijn er nog zat terroristen in de wereld die tereur zaaien onder onschuldigen.

    De cirkel is op die manier altijd rond. De ene partij moord en brand, de andere partij moord en brand om wraak te nemen, de ene partij gaat weer moorden en branden om weer wraak te nemen en zo blijft het maar doorgaan.
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Je moet ze niet door mekaar halen, jij hebt het over Saddam Hussein.
     
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    bin laden heeft ook een paar van zulk soort dingen op zijn geweten hoor, aanslagen op onschuldigen lijkt hij op te kicken ;)
     
  20. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe kun je nou bergip hebben voor iemands beweegredenen als dat op 1 dag 3000 mensen met gezinnen het leven kostte. 3000 onschuldige mensen zoals jij en ik en jij kan er begrip voor opbrengen Ramon NL?
     

Deel Deze Pagina