1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Je slaat 1 mier dood en er komen er 10 terug. Oorlog tegen Al-Qaeda is niet te winnen. Zeker niet op de manier waarop het nu gaat.

    Reverse psychology? Bekijk het eens zo. Zo heel raar is dat niet om zo te denken. Het blijft natuurlijk speculeren. Zeg dus niet dat het zo is maar een foto die nep is kan juist 2 kanten hebben. Juist omdat het zo makkelijk was kun je zoals jij zegt denken dat Amerika dat nooit zou doen, maar als dat nu is wat ze willen dat jij denkt?

    Correct.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Reverse psyochology? Waarom zou Amerika WILLEN dat ik denk dat ze ongelijk hebben? Zodat ze voor schut staan? Wat is een eventuele motivatie DAARVOOR nou weer? Wat een vreemd argument 8).
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Nee, juist dat je denkt dat het niet kan omdat het te simpel is. Succesful Reverse psyochology is succesful. :cool: :+
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Oja, en jij denkt dat onze wereldbevolking zo slim is om dat te denken? Aandeel van mensen die in reverse psychology valt is altijd kleiner dan de groep die denkt 'het is echt dus US faalt'. Je krijg meer tegenstanders dan meestanders als je het zo brengt, dat blijkt ook wel uit de kritieken die nu oplaaien.
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Voor mij kunnen ze beter de foto's niet publiceren, dan maar dat er mensen zijn die het niet geloven maar als ze het publiceren wordt het volgens mij alleen maar erger, dat denk ik dan.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Ik was niet serieus, vandaar de ':+'. Gebruik hem niet vaak, maar als ik hem gebruik neem dan mijn post niet serieus aub.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ze willen je laten denken dat anderen jou willen laten geloven dat ze ongelijk hebben ;)
     
  8. Seh

    Seh Guest

    [yt]1OJyOEwn_bE[/yt]
    :cool:
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Geloof je zelf wel allemaal wat je zegt 8).
    Het zou in plaats 1 al veel slimmer zijn om alles waterdicht te maken natuurlijk, ipv laten uitlekken dat het nep is 'zodat ze willen je laten denken dat anderen jou willen laten geloven dat ze ongelijk hebben'. 8)
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zeg niet dat ik dat geloof. Ik zeg alleen dat het tot de mogelijkheden behoort ;)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    O je hebt nog steeds geen punt ingenomen?
    Lekker makkelijk discussiëren voor jou, jij geeft allerlei argumenten, maar als ik die ontkracht zeg je vrolijk dat je dat toch niet gelooft 8).
    Zeg dat dan eerst, hier word ik een beetje moe van en is vooral ongedane moeite.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Echt he, pleur hier maar alle mogelijkheden neer.. 8)
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik geen standpunt heb zijn het ook geen argumenten die ik noem toch? ;)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zo breng je het wel, en dat is zinloos.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik geef alleen wat mogelijkheden zijn. Als ik jouw posts lees concludeer ik dat he denkt dat ik denk dat hij niet dood is en ik aan een complot denk.

    Ik laat alle opties open en kijk naar iedere stukje bewijs van beide kanten.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Jij hebt liever 1 kant van het verhaal die je dan maar direct geloofd? Sommige niet.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ook een hekel aan agnosten toevallig?
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Gforce gelooft het zelf ook niet, maar post hier alleen 'mogelijkheden' die hij pas achteraf classifcieerd. Hoe kan ik dan fatsoenlijk discussiëren? Ik ben geen praatbuis, dat jullie zoveel mogelijk 'mogelijkheden' mogen posten en ik ze dan alleen moet ontkrachten. 8)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    We hoeven toch niet altijd een mening te discussiëren? Het kan toch ook zijn om bepaalde mogelijkheden te analyseren?
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Hoe is het eigenlijk met deze gast afgelopen? 8)

    Deze kerel wou met een kapmes op jacht gaan naar Bin Laden.
     

Deel Deze Pagina