1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar waarschijnlijk dan wel mensen die op de lokale bevolking lijken.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Op zijn minst. Sterker nog, ik denk dat ze lokale contacten daarvoor gebruiken.

    Dus niet perse mensen uit dat dorp, maar wel mensen uit dat land/regio
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als het Osama lukt om anoniem in een villa te leven lukt dat de CIA ook wel hoor.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is natuurlijk altijd de vraag wie er vanaf weet en wie loyaal is. Als ik Osama zou zijn zou ik juist heel erg achterdochtig zijn op alles en iedereen.
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Blijkbaar weten ze zelf op den duur niet meer wat ze vertellen / verteld hebben ...

    Ivm de helikopter :

    Bericht van 5 mei :
    Bij de actie in de nacht van zondag op maandag raakte de helikopter een muur en was gedwongen een harde landing te maken. Aan het einde van de missie probeerden de commando's het toestel te vernietigen met explosieven.

    Bericht van 12 mei :
    Het toestel kreeg motorpech en moest aan de grond blijven. De commando's bliezen het grotendeels op, maar een staartstuk bleef intact.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er zullen altijd wel dingen zijn die niet kloppen of die verdoezeld worden. Het zal allemaal zeker niet zo gegaan zijn zoals overal verteld wordt.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kan toch hetzelfde vertellen? Het toestel kreeg motorpech, botste op de muur en grond en werd later deels opgeblazen. Wel een hip ding trouwens!
     

Deel Deze Pagina