1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt niet echt uit. Laten denk dat die dood is. Is ook onderduiken rest van zijn leven om niet gezien te worden, zelfde als die dus gewoon nog geleefd had.
    Had die zeker optie twee gekozen omdat die dan de kans had om de hele westerse wereld en voornamelijk VS totaal voor schut te zetten.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Dit zijn ook gewoon een theorie, of niet? Heb jij feiten dat het zo zou gaan? \o/
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee normale logica.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Gewone logica baseer ik me op, je moet wat om te discussiëren anders kunnen we door blijven gaan....
    'Straks zaten er daar in de oceaan een Arabieren met een onderzeeër die hem hebben opgepikt en afgezet op een onbewoonbaar eiland.
    JA MAAR DAT IS OOK EEN THEORIE.'



    Ik heb al helemaal geen zin meer in deze discussie... 8)
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Jij geeft een reden die niet gegeven is in de berichten die jij als bron gebruikt, dan is het toch jouw theorie?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Ja het is best vermoeiend. Ben ook al sinds vanmorgen bezig. Maar sommige mensen zien graag complottheorieën (en is ook best vermakelijk altijd om te lezen als ik eerlijk ben)
    Maar ik kan dan nog normaal relativeren en ga dan niet dieper de tunnel in. ;)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Je baseert een theorie meestal op logica, vandaar dat ik vragen stel waarom Al-Qaeda deze kans niet zou aanpakken. Waarom Osama dan vanavond niet op TV staat met een big grin.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het zou fijn zijn als mensen niet alles wat hun verteld word in twijfel trekken. Als je nu wat nieuwsberichten leest heeft Obama een ACTION-FEED gehad van het gehele tafereel. Bewijs dat hij dood is komt vanzelf wel ... zij het d.m.v een foto of een video. Dat was ook zo met Saddam, dat komt vanzelf wel.

    Zoals vele zeggen hier, Amerika gaat keihard op hun bek als morgen ineens een tape opdoemt van Osama die zegt dat hij nog leeft. Dat kan je niet maken. Klaar.
    Deze discussie is POINT-LESS. Totaal geen nut om hier op in te gaan. Als je echt wil weten of'tie dood is vraag je aan Obama of hij een monstertje van Osama opstuurt ...
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk toch dat je anders leeft als er op je gejaagd wordt. Als je je uiterlijk maar een beetje veranderd herkent niemand als je dood bent. Als de berichten kloppen hebben ze maanden aan deze actie gewerkt en is hij niet eens geïdentificeerd op zijn uiterlijk.

    Bestaat er ook nog andere dan?
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Dat is dus als je er van uitgaat dat Osama een echt persoon is.;) Wat complotters vaak doen is verschillende theorieën aan elkaar linken. Snap je?

    In dit topic was hij 5 jaar geleden ook al dood, he.
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja.

    Spuit 11 O-)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja gebrainwashde ;)
     
  13. Seh

    Seh Guest

    :emo:
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb hier nog niemand over complottheorieen gehoord hoor. Alleen zijn bepaalde zaken in twijfel getrokken omdat er misschien een luchtje aan zit.

    En zeg nou zelf. Complottheorien en Amerika zijn 2 handen op 1 buik ;) Daar kan niks gebeuren zonder deze discussies :)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Zoek die Nieuws thread even op. Gaat al sinds vanmorgen zo. ;)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Nogmaals, waarom zou een fundamentalist als Bin Laden met een enorme haat jegens US ervoor kiezen om niet naar buiten te komen nu hij de kans heeft om aan de hele wereld te laten zien dat Amerika de hele wereld voorliegt wat betreft hun jacht op terrorisme en hun oorlogen in het Midden-Oosten?
    Beantwoord dit eens vanuit jullie conspiracy oogpunt aub.

    @Seh: als Osama toch niet bestaat waarom zou Amerika hem dan opeens in het nieuws brengen? Lekker laten rusten dan denk ik? Of gewoon zeggen dat hij waarschijnlijk aan tyfus is gestorven, hoef je ook niets te bewijzen aan de wereld met het gevaar dat je ontdekt wordt.
    Beantwoord dit eens vanuit jullie conspiracy oogpunt aub.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Verklaar je nader...
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Ik neem geen standpunt in. Ik stel gewoon wat vraagjes, ik heb nog nergens mijn eigen mening gepost. Omdat ik niet binnen een paar minuten weet dat Osama echt dood/bestaat/ nog leeft. Sommige hebben dat blijkbaar sneller voor elkaar dan ik. ;)

    Uhm, wat denk je van Obama die weer gaat beginnen met campagne voor zijn herverkiezing? Dit gaat hem stemmen opleveren, zomaar een ideetje van mij hoor.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Verkiezingen zijn pas eind volgend jaar. Als ze een beetje slim waren geweest hadden ze tot op dat moment gewacht wanneer iedereen naar de stembus gaat of echt begint te kiezen.
    Zomaar een ideetje. ;)
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja en wat zou het dodelijkste punt zijn in de campagne? Als Osama niet dood is. Dan kan ie het wel vergeten.

    Jullie raken gewoon vertrapt in jullie eigen complottheoriën en raken de logica een beetje kwijt, anders stel je toch niet zo'n vraag die zo makkelijk te beantwoorden is?
    En ik beantwoord ten minste vragen, jullie ontwijken ze alleen maar...
    Kunnen jullie nu eens duidelijk zeggen wat jullie visie is op vandaag? Is het wel of niet gebeurd?


    @Gforce: dit vroeg ik net:


    Wat is jouw visie hierop?
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011

Deel Deze Pagina