1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Osama Bin Laden gedood

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 23 sep 2006.

  1. Seh

    Seh Guest

    Persoonlijk heb ik nog niet echt een mening over al dit. Daar heb ik wel een tijdje voor nodig, heeft ook geen haast wat mij betreft. Waar ik mij aan stoor zijn mensen die alles van het nieuws klakkeloos overnemen als zijnde de waarheid.
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Godsamme, ben je even roken, loop je opeens 3 pagina's achter 8)

    Ben wel tevreden over het feit dat Tyrant mijn gedachten gangen zo ongeveer op de letters exact heeft weten te verwoorden. <3
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dat had ik vanmiddag dus ook. Dus liet ik het maar aan hem over. :p
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Wie zegt dat ik het klakkeloos overneem??
    Ik zet voor mijzelf alles even op een rijtje, probeer het logisch te redeneren en kom dan met een post hier. Blijkbaar heb je gewoon wat langer nodig om dingen voor jezelf helder te krijgen, maar ga dan niet lopen schreeuwen dat ik dingen klakkeloos overneem, zwaktebod :emo:
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet het niet. Ik neig toe naar dat het waar is, maar vind sommige zaken gewoon raar.

    Of hij wel of niet naar voren zou treden: ik zou niet weten wat precies de motieven en de reactie van een dergelijk persoon met dergelijke doelen is. Als ik zelf zou moeten kiezen zou ik kiezen voor dood blijven. Maar je kunt jezelf natuurlijk niet met dergelijke personen ;)
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Wie de schoen past..

    Nee zonder gekheid, hoe kan je dan binnen 1 dag objectief hier een mening over hebben? Zeg me nou niet dat je vooraf toen je het nieuws ging kijken en lezen gedacht hebt dat je misschien dit keer meer naar de conspiracy kant van het verhaal zou neigen. Want dan zou ik graag het punt waaruit jij de zekerheid haalt om te stellen dat dit echt is wat er is gebeurt.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Grote vraag is nu wat de gevolgen zullen zijn. Terreur dreiging is weer toegenomen.
     
  8. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Over paar jaar zal er wel weer een aanslag komen, wordt nu al voorspelt.

    "Revenge is the word we use around here"

    EDIT: radicaalislamitische Talibanbeweging heeft gezworen wraak te nemen.
    Men vermoedt dat ze wraak nemen op de president van Pakistan en op de regeringsleiders.

    Bron: www.nu.nl
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Scepsis is goed.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Allemaal heel leuk en aardig maar he knew all along!
    [yt]KhCdlygmSJ4&feature=player_embedded[/yt]
     
  11. Seh

    Seh Guest

    [conspiracy mode²]
    Ook een leuke vraag is wat de volgende 'vijandbeeld'? Als in, wie/wat wordt de nieuwe staatsvijand van de VS? :cool:
    Aliens? Anti Christ? Ander Arabisch figuur?
    [/conspiracy mode²]

    Persoonlijk denk ik dat het allemaal mee gaat vallen op terreur aanvallen op grote schaal. Hoe is die terreur dreiging eigenlijk berekend?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2011
  12. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    na-apert :9
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Het probleem is dat jij te diep op de details uitzoomt. Zoals ik al eerder heb gezegd, ik kijk eerst naar eventuele motivaties en doelen voor de betreffende acties. Waarom zou de US met dit bericht komen als bin Laden gewoon nog leeft? Dat het raar is dat hij in zee gedumpt is kan ik vervolgens heus wel inkomen, maar aangezien ik geen enkele motivatie kan vinden voor het naar buiten brengen van nepnieuws dat ik zulke dingen gewoon voor waarheid aanschouw.

    Plus, sowieso vind ik 99,99% van alle conspiracies te ver gezocht en veeeeel te subjectief dat dat ook wel meespeelt.
     
  14. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een arrogantie soms toch. Er zijn mensen die iets meemaken/doen en over informatie beschikken. Wie ben jij (in algemene zin, niet op een persoon gericht) dan in hemelsnaam om thuis achter je computertje te gaan zeggen dat het allemaal niet klopt of dat er een luchtje aan zit. Zonder tegenbewijs is er toch geen reden om eigenwijs te doen.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    “Curiosity is the very basis of education and if you tell me that curiosity killed the cat, I say only the cat died nobly.”
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Wat is daar precies arrogant aan? Ik vind het bijvoorbeeld opmerkelijk hoe er gehandeld is m.b.t het lichaam, dat mag niet? Omdat ik het maar aan moet nemen omdat ik er niet dichtbij zit? Makkelijk..
     
  17. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk mag je dat opmerkelijk vinden, maar er zijn veel mensen die vanuit die gestelde vraagtekens ook maar denken dat hij niet dood is. Vind het binnen 24 uur begraven, volgens islamitische regels, ook een beetje een slappe reden, maar ik heb dan een mening daarover in de trant van 'beetje domme, wellicht overhaaste actie'. De handelswijze kan je gewoon een oordeel over geven, maar niet over het feit dat hij dood is, wat ik er arrogant aan vind is de betweterigheid ten opzichte van mensen die er in sowieso meer van weten dan jijzelf.
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Ja, ik zal Obama wel effe bellen of hij zijn verhaal komt posten hier.


    Toevallig zeg. :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2011
  19. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Goeie reactie man:thumbs:! Als je het nog niet snapt kan je ook de reacties van Tyrant en Hybrid nog eens lezen.

    Benieuwd wat ie zegt.
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Die heb ik allemaal gelezen en die voegen tenminste iets toe. ;)

    Wat vinden jullie van het nieuws bericht die ik net heb gepost?
     

Deel Deze Pagina