OT: meer forums??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door inod3, 13 mrt 2003.

1. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Hey admins,

is het misschien niet handiger om die centrale threads op te gaan delen in aparte forums?

Bijv.:

Live Gaming
    Live Hardware 'n stuff

Al die slotjes de hele tijd. Ik wordt er een beetje moe van.. :D

2. IK NL

IK NL Guest

zoals deze?

3. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    o.a...

Ik zou zelf ook niet zo snel weten voor welke onderwerpen je precies aparte forums moest maken, maar ik vind die centrale threads een beetje verwarrend worden. Voor je het weet heb je een slotje aan je broek hangen..

Dat overzicht van verschillende forums vind ik persoonlijk overzichtelijker.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Kijk eens wat ik een lieverd ben. Ik zal je topic even naar het juiste forum verhuizen... :cool:

5. IK NL

IK NL Guest

Dat kan ook, overigens Pejannl moto gp is niet echt je beste spel he :)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja ... is niet echt nodig als er niet te veel threads worden gestart blijft het overzichtelijk.. Hardware word een lege forum... voor xbox live games is eigenlijk het speciale xbox games forum.... en in het live/lan gedeelte kan je praten over de live optie of mensen uitdagen

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nee, ik haat dat spel. En ik ben nog wel een motorrijder in hart en nieren. Ik rijd al meer dan 25 jaar motor, maar dit spel geeft mij niet echt het tweewielergevoel. Brrr... Overigens heb ik het wel veel makkelijker dan de meeste anderen, want ik word zo vaak gelapt dat ik veel minder rondjes hoef te maken dan de anderen. :) :+

Terug naar topic:

Ja, Fardo is echt een hangslotenmaker. Maar voor een groot deel ligt dat aan jullie zelf. Er staat een prachtige index aan het begin van het LanLive forum (gemaakt door uw zeer ondergewaarde ondergetekende) en daar kun je alle centrale threads vinden. ALs je dan nog een dubbele thread aanmaakt dan heb je het volledig aan je eigen gemakzucht te danken dat wij er een slotje aan hangen.

Lekker puh! 8)

(Ik ben een beetje kinds geworden sinds ik Xbox Live speel.)

Deel Deze Pagina