Hey admins, is het misschien niet handiger om die centrale threads op te gaan delen in aparte forums? Bijv.: Live Gaming Live Hardware 'n stuff Al die slotjes de hele tijd. Ik wordt er een beetje moe van..
o.a... Ik zou zelf ook niet zo snel weten voor welke onderwerpen je precies aparte forums moest maken, maar ik vind die centrale threads een beetje verwarrend worden. Voor je het weet heb je een slotje aan je broek hangen.. Dat overzicht van verschillende forums vind ik persoonlijk overzichtelijker.
Tja ... is niet echt nodig als er niet te veel threads worden gestart blijft het overzichtelijk.. Hardware word een lege forum... voor xbox live games is eigenlijk het speciale xbox games forum.... en in het live/lan gedeelte kan je praten over de live optie of mensen uitdagen
Nee, ik haat dat spel. En ik ben nog wel een motorrijder in hart en nieren. Ik rijd al meer dan 25 jaar motor, maar dit spel geeft mij niet echt het tweewielergevoel. Brrr... Overigens heb ik het wel veel makkelijker dan de meeste anderen, want ik word zo vaak gelapt dat ik veel minder rondjes hoef te maken dan de anderen. Terug naar topic: Ja, Fardo is echt een hangslotenmaker. Maar voor een groot deel ligt dat aan jullie zelf. Er staat een prachtige index aan het begin van het LanLive forum (gemaakt door uw zeer ondergewaarde ondergetekende) en daar kun je alle centrale threads vinden. ALs je dan nog een dubbele thread aanmaakt dan heb je het volledig aan je eigen gemakzucht te danken dat wij er een slotje aan hangen. Lekker puh! (Ik ben een beetje kinds geworden sinds ik Xbox Live speel.)