[Otogi] Spirit tower

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dodgie, 15 nov 2003.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben nu bij ''the spirit tower'', maar ik kan 'm bij god niet halen :mad:
    Eerst moet ik al die dingen die aan de muur hangen vernietigen, dat lukt wel, alleen tijdens dit proces wordt ik wel een paar keer geraakt door die fuck-lichtjes, waardoor m'n magie snel opraakt, en ik langzaam sterf.. maargoed, na dit proces krijg je die giant multiple-koppen-worm achter je aan, en hier ga ik meestal dood, dan kan ik even rennen, tot die mega-kaarsen en dan heeft dat rotbeest me wel weer ingehaald en ben ik (weer) dood..
    Maar 1 keer ben ik wel zover gekomen dat ik dat eerste filmpje heb gehaalt, maar ik ging dood omdat m'n leven op was..(zie stukje hiervoor)
    Heeft iemand tips hoe ik 'm wel kan halen?
    Alvast bedankt :)

PS: Otogi is Frust! frust! frust! FRUST! Maar zeer verslavend :9

2. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Otogi is echt een briljante game :)
    maar soms echt lastig ja!!

ik ben ook een flink aantal keren bezig geweest om die toren te halen!

wat tips die mij er doorheen hebben gered:

Begin achteraan met 'die dingen die aan de muur hangen' en werk je zo naar voren ( dit geeft je een voorsprong op de draak )

Je hoeft geen 'harde' slag te doen om die dingen te slopen, spring dus en mep er flink op los.

Die lichtjes kan je wegslaan, dit scheelt aanzienlijk in schade, sla dus zoals hierboven beschreven flink om je heen met de snelle aanval.

als de draak komt ren dan gewoon door het midden en hou je klaar om te springen ( je komt op een gegeven moment pilaren tegen, niet omheen lopen maar overheen springen!!

Verder nog een algemene tip: speel oude levels nogmaals om meer geld / betere wapens, etc te verkrijgen.

ik vond het erg leuk om overal een A rating voor gebouwen en 100% spirits te krijgen! hoge combo's en veel vijanden vernietigen kan ook nieuwe wapens opleveren!

Hopelijk heb je er wat aan! door oude levels nogmaals te spelen wordt de game ook minder frustrerend, je wordt namelijk relatief sterker ( je verdient flink wat exp door te herspelen )

Succes !

Groeten Ewout

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zeer veel dank, ik ga het vanaaf meteen proberen!
    Ikzelf vind het ook prachtig om nog eens die oude lvls uit te spelen, ik vindt die ene met de grote villa nog het mooiste(lvl 2), en een van de mooiste wapens vind ik ook wel het 'Fanblade'' , elke keer als je er een vijand mee raakt, vliegt ie tegen een huis/berg whatever aan, wat daarna ook weer uit elkaar valt(_O_) of hij wordt een stuk of 50 meter naar achter geworpen_O_
    Nogmaals bedankt voor al je tips :)

Laatst bewerkt: 15 nov 2003

Deel Deze Pagina