1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    helaas, geen 2de tv :)
     
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Student recht anyone. Als ik voeten heb om op te staan wil ik er best geld in pompen :)
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral 1100 bestellingen voor een HDTV... vaag dat ze dat na 6 dagen ontdekken :+
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Als iemand kan bevestigen dat je echt een goed punt kan maken wil ik er best een zaakje van maken, in ieder geval hebben ze een orderbevestiging gestuurd die naar mijn weten ingelost moet worden?
    Daarbij hebben ze hun aanbieding op de site nog niet weggehaald, wat hun naar mijn mening aansprakelijk stelt voor verdere bestellingen.
     
  5. anneloes

    anneloes Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste zou redelijkerwijs inderdaad hard te maken moeten zijn. Zal wel niet zo werken, maar om na het uitbrengen van een officieel persbericht de boel NOG niet te rectificeren is echt van de zotte...
     
  6. Robbie76

    Robbie76 Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou me niets verbazen als het 1 grote publiciteitsstunt is .
    Waarom halen ze het niet van de site niet af?
    Tis al zo lang bekend.Dit is pure reclame,ze hebben die lcd's al dik terug verdient.

    :thumbs: heb er 5 besteld dus krijg ik dan ook 5 pleisters op de wonden? \o/
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je een winkel beginnen ofzo \o/
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hmmm al lijkt het me sterk na alle bericht gevingen: Ik hoop dat jullie ze daadwerkelijk krijgen 8)

    Maar voor mij gaat het om iets te veel geld (itt tot een 360 game ofzo)

    Ik ben natuurlijk altijd te porren om er 1tje van jullie over te kopen, maken we er een mooi afgerond bedrag van... €100 ofzo 8)
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal me niks verbazen als we een pakje pleisters krijgen en de verzendkosten nog zelf moeten betalen ook :mad:
     
  10. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zijn ze ff bezig, vooral omdat ik er niet insta :9
     
  11. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen ze je verplichten dat als je hem hebt besteld voor 99 euro, om je later het volledige bedrag te laten betalen van iets rond de 1000 euro???

    heb hier totaal geen verstand van, lijkt me eigenlijk niet, maar je weet maar nooit
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    He komop, het is nog niet verandert? 99 euro voor de 3 tv's
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben rechtenstudent, en ik kan je vertellen dat we geen poot hebben om op te staan. Acurate onderbouwing heb ik al eerder voorbij zien komen. Met die simpele orderbevestiging kom je helemaal nergens.
     
  14. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    En het feit dat ze het na het door gekregen te hebben niets verandert hebben?, kan je het niet gooien op voordachte misleiding van de consument?

    Hier is namelijk gewoon nog de pagina te bezoeken met de drie tv's?
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  15. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, maar was toch te mooi om waar te zijn...

    Jordo: Wat wil je daarmee bereiken? daar krijgen we echt onze HDTV's niet mee.
     
  16. Cizzler

    Cizzler Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dit wilt aanvechten kun je onder andere terecht bij de geschillen commissie voor thuiswinkels www.geschillencommissie.nl.

    Het is echter wel een kansloze zaak, hieronder een uitspraak van die geschillencommissie als voorbeeld:

    "Kennelijk verkeerde prijs niet bindend

    Als een consument kan weten, dat bij het prijzen van artikelen evidente fouten zijn gemaakt, mag hij de ondernemer niet aan de aangeboden prijs houden. Dit geldt ook voor aanbiedingen op internet. En daarmee komt de consument die dacht een slag te slaan met de aankoop van een zeer groot aantal actie-DVD's van een koude kermis thuis.

    Nadat zijn bestelling en de betaling in eerste instantie is geaccepteerd, annuleert de ondernemer de order omdat de DVD's niet meer leverbaar zouden zijn. De consument eist levering van de bestelde DVD's tegen de overeengekomen prijs.

    Ter zitting verklaart de consument dat hij regelmatig DVD's bestelt, dat hij goed op de hoogte is van de prijzen en dat hij regelmatig prijzen vergelijkt. De aangeboden DVD's vond hij destijds zo 'scherp' geprijsd dat hij niet verwachtte elders voor die prijs te kunnen slagen.

    Volgens de commissie is het mogelijk een aantal van de bestelde artikelen nog als 'stunt'aanbieding te kwalificeren. Maar daar op een zeer groot aantal van de door de consument bestelde DVD's kortingen golden van 75% of meer op de gangbare prijs, had de consument kunnen en moeten weten dat de door de ondernemer aangeboden prijzen niet als zodanig bedoeld waren. Daarom is de klacht niet gegrond en behoeft de ondernemer niet te leveren tegen de door hem foutief aangeboden prijs."
     
  17. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou die link ff weghalen, dat sessie gebeuren werkt niet echt lekker daar. Mensen kunnen dadelijk gewoon onder jou account dingen bestellen als je nog ingelogt stond.
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat nu over internet shopping in algemeen. Op je website iets aanbieden voor een goedekope prijs, daarna een orderbevestiging sturen en daarna niet leveren.

    Daarbij als je wint krijg je die hd tv's wel..

    Haal hem even uit je berichtje please ;)

    Maar ok, ik begrip het, we staan dus machteloos :), jammer vond het wel grappig als ik het kon bevechten met kans op succes
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  19. henryn16

    henryn16 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    was te mooi om waar te zijn idd:mad:
     
  20. ludovic

    ludovic Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    WebWereld

    Webwereld.nl:

    Otto stunt per ongeluk met lcd-tv's

    Donderdag 26 oktober 2006, 13:56 - Postorderbedrijf Otto biedt per ongeluk drie verschillende lcd-tv's aan voor 99 euro per stuk. Het blijkt om een conversiefout te gaan.

    "Het is geen stunt, maar helaas een fout", vertelt Nicole Severijns van Otto. "Het systeem hangt aan ons systeem in Duitsland. Deze koppeling hebben we uitbesteed en er heeft geen extra check plaatsgevonden, waardoor de fout er in is geslopen."

    De bal kwam aan het rollen door vele bestellingen en telefoontjes naar de klantenservice. Consumenten wilden weten of de prijs correct was. "Er kwamen duizenden bestellingen binnen', vervolgt Severijns. 'We kunnen helaas niet de televisies leveren voor deze prijs. We gaan de klanten die een bestelling hebben geplaatst persoonlijk benaderen en excuses aanbieden. Momenteel kijken we nog naar een gepaste oplossing."

    Linkje
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina